פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנציג של יס התחייב לי בכתב על כל מני הבטחות ולו עמד בהם נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.12.2007 הגיע אלי נציג בשם אדי שמיספר עובד שלו 12409 לפי מה שכתב ואמר.
כך הנציג של יס היתחיל לספר לי כל מני סיפורים.אני מנסיון מר עים חברות הוט ו012
החלטי שאני רוצה כל הבטחה בכתב ושאני לו מיתפשר על זה .
הנציג של יס אדי הסכים על זה ואמר כל הסכם בני לבין יס יהיא כתוב .
אני אחרי שהנציג כתב את כל מה שסוכם בנינו בכתב ידו עים כל ההבטחות
וחתם בכתב ידו.הייתי קצת רגוע. אך כעבור חודש שהיגיע מועד התשלום .
נוכחתי לגלות שעוד פעם נפלתי והיתחילו לגבות מה שרוצים ולקחת מכרטיס האשראי
מה שרוצים אני לתומי פניתי לנציג של יס אדי והבחור שמח לישמוע ממני.
אני היסברתי לנציג אדי שיס לו עמדה במה שסיכמנו והם היתחילו לגבות
מהכרטיס מה שבה להם .הנציג אדי עים השפה החלקה שלו אמר לי שימעון
אל תידאג כנראה הייתה טעות וכל מני סיפורים .
אני היסברתי לאדי שאני לו מוכן לישמוע את המילה בטעות מיכוון שעברתי את
הסרט הזה עים הוט שכל מילה שלהם מיצטערים בטעות .
אדי הצליח לשכנע אותי שוב והבטיח לי בפלאפון זיכוי על 170 שח.
וגם פיצוי 100 שח והבטחה שלאחר כל הזיכויים יגבו ממני 235 שח
כמו שסוכם בחוזה .
כעבור חודש אני מקבל טלפון מאחיינית שלי ששוב גבו 240 שח.
אני לרגע לו האמנתי לה .לאחר שנירגעתי מעט .הרמתי שוב טלפון לנציג
של יס אדי והבחור עונה לי. אני מסביר לו שלו רק שלא זוכיתי ב170 שח שהיבטחתה לי הם שוב גבו ממני 240 שח
אדי שוב היתחיל לומר שיס מטומטמים ושאני יקבל כל מה שמגיע לי.
אני היסברתי לו שהפעם הוא באמת היגזים ואני דורש החזר במיידי.
אדי שוב עים השפה החלקה שלו אומר לי תן שעה אני מטפל לך בזה אל תידאג
אים אין לי תשובה אני נותן לך את הכסף אפילו מהכיס שלי היסברתי לאדי שאני
מיסתכסך עים בעלת הכרטיס אשראי ולו נעים לי ואין בעייה אני ימתין שעה .
לו רק שהבחור לו חזר אלי .היתקשרתי אליו בערך ברבע לשמונה בערב אציין
בתאריך 27.2.2008.
הבחור רואה את הפלאפון שלי עונה ומנתק לאחר שנייה.
לאחר מכן לו עונה בכלל .
בלית בררה היתקשרתי לנציגה ביס בשם רוחמה היסברתי לה את כל הסיפור
והיסברתי לה שאני לו מוכן לעבור על זה לסדר יום .
אני מתכוון ליתבוע את הנציג של יס על כל העוגמת נפש שגרם לי.
רוחמה הנציגה ביקשה שאני יפקסס לה את החוזה שאדי כתב.
והיבטיחה שמה שמגיע לי אני יקבל
ועוגמת נפש. סוג הנזק :
החזר כספי במיידי ולו לאחר חודש.פיצוי על עומת הנפש.וטיפול בנציג במיידי. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 9.3.2008 בעניינו של מר שמעון.

בהתאם לרשומות החברה נמצא כי מר פרץ הצטרף לשירותינו ביום 9.12.2007 בהתאם לתנאי מבצע מסוג DDJ* אשר נרשם במנוי על שמו ואשר נספח תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו.

בהתאם לסיכום למול מר פרץ וכהטבה, חשבון המנוי על שמו לא יחויב בגין דמי שכירות לממיר 3 אשר הותקן בביתו ולמשך תקופת המבצע בלבד.

כמו כן, ביום 12.3.2008 זוכה חשבון המנוי על שמו בסך 100 ש"ח בגין הטבת סוכן ובנוסף יזוכה בגין חודש צפייה אחד.

זיכויים אלו יוכל לראות מר פרץ בחשבונית חודש מרץ 2008 אשר תפורסם בתחילת חודש אפריל 2008.

אנו מאחלים למר פרץ ולבני ביתו המשך צפייה מהנה .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה