פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 27.02.07 חתמתי על הסכם עם חברת יס במסגרת מבצע של קבלת ממיר נוסף חינם.ביום 30.12.07 הגיעו שני טכנאים ומפקח על העבודה והתקינו בסלון את הכבלים והממיר. בחדר הכינו תשתית ותקע אך לא הצליחו לחבר את מכשיר הטלביזיה לממיר. למרות שטלבידזיה זו פעלה תקין כשחוברה להוט הם אמרו שעלי להחליף טלביזיה. הם חזרו ואמרו כי הם יגיעו להתקנת הממיר הנוסף בעת שאודיע כי יש טלביזיה נוספת כפי שמגיע לי על פי ההסכם. במעמד זה לא צויין כי קיימת הגבלת זמן כלשהי לתהליך ההשלמה של ההתקנה.
בינתיים בעלי חלה ונאלץ לעבור ניתוח ולא היה זמן לעסוק בנושא זה.
ביום 21.2.08 בקשתי מנציגי חברת יס להתקין את הממיר הנוסף. לתדהמתי קבלתי תשובה כי עלי לשלם 200 שקל דמי התקנה היות וזמן המבצע חלף. לאחר מכן הופחתו ה-200 שקל ל- 99 שקל. בשיחה עם נציג השרות לקוחות תגובתו הייתה כי אני למעשה אינני דוברת אמת.
היות ואני חוזרת ואומרת לא נאמר לי במעמד ההתקנה כי קיימת הגבלת זמן לחבר את הממיר השני לטלביזיה הנוספת. אם הייתה נאמרת לנו הודעה כזו כמובן שהייתי שוקלת את פעילותי באופן שונה.
התשתית קיימת , התקע מורכב ההסכם נחתם,הכסף משולם כל מה שנותר זה לחבר את הטלביזיה לממיר ועל כך דורשים סכום נוסף שזה בניגוד להסכם.
בהתנהגות זו של החברה אני רואה הפרת חוזה.
אני מבקשת לחבר את הטלביזיה לממיר כפי שקיים בחוזה ובהסכם שנחתם וכן פורסם בציבור ללא כל עלות נוספת..על סמך מבצע זה אני חתמתי על ההסכם.
כספי סוג הנזק :
חיבור טלביזיה לממיר שני ללא עלות כספית נוספת פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה