פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישת תשלום מעורך דין - לא למנויים בלבד!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לעולם לא הייתי מנויה של חברת יס , ובכל זאת קיבלתי דרישה לתשלום מעורך הדין של החברה , ואיום להמשך טיפול בהוצאה לפועל.

כספי סוג הנזק :
ביטול דרישת תשלום והתנצלות בכתב! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 9.3.08 בהמשך לפנייתה של הגב' מירי בנושא דרישת תשלום ע"י בא כוחנו , אבקש להשיב בנושא. תגובה:
מבדיקה שערכנו פניית הגב' טייב מתייחסת למנוי על שם הגב' רחל טייב שחובר לשירותינו ביום ה- 22.12.2005 ברח' סנונית 13 בערד עם שינוי בהמשך לכתובת מנוי ברח' כלנית 8 בערד, בטופס בקשת ההצטרפות החתום ומאושר ע"י הגב' טייב מופיע מס' תעודת זהות התואם את המספר שרשמה הפונה בפנייתה זו.



בתחילת חודש פברואר 2006 בוטל אמצעי תשלום במנוי הנדון ונוצרה יתרת חוב , משלא הוסדר הנושא מול yes הוסרו שירותי הצפייה מהמנוי לרבות חיוב בגינם ביום ה-5.3.06 ונעשו נסיונות רבים מול הלקוחות לתאום מועד לאיסוף הציוד והשלמת תהליך לסיום ההתקשרות. נסיונות אלו לא צלחו וציוד הקצה לא הוחזר לרשותנו.



אבקש להסביר כי ציוד הקצה אותו מספקת yes ללקוחותיה, למטרת צפייה בשירותי התוכן שלה, הינו ציוד יקר ערך.




אציין כי בכפוף להסכם ההתקשרות שנחתם ואושר על ידי הגב' רחל טייב במועד הצטרפותה לשירותנו (העתקי טפסי ההצטרפות מצויים ברשותנו), עם סיום ההתקשרות עליה להשיב לרשותנו את ציוד הקצה שנמצא ברשותה, לראיה סעיף 10 ג':

"בכל מקרה של הפסקת השירותים, עליך להשיב לנו את הכרטיס החכם.

ככל הנוגע למפענח הרי שבכל מקרה של הפסקת שירותים תוכל לבחור אם להשיבו בעצמך אל משרדי החברה תוך 41 יום ממועד הפסקת השירותים או לאפשר לחברה להסירו, לאחר תיאום אתך."



ביום ה- 27.1.2008 לאחר מספר התראות הועבר הטיפול במנוי לידי בא כח החברה- עו"ד מרקוביץ.



בכל פנייה בנושא שלעיל על הלקוחה ליצור קשר למול בא כוחנו בטלפון: 09-7658750.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה