פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שרה בר-נתן
ת.ז. 00090218-9
טל. 02-5855374
‏28 פברואר 2008


לכבוד
המחלקה לפניות הצבור
חברת "יס"
פקס 09-7616193

א.נ.

הנדון: תלונה

בימים 29 ו-30 בינואר ירד שלג בירושלים. כתוצאה מכך לא היתה אפשרות לצפות בערוצי הטלביזיה. פניתי לשרות התקלות שלכם אך לא היה באפשרותם להושיענו.

ביום 31 בינואר פניתי פעם נוספת, אחרי שהשלג הפסיק ואחרי שדאגנו לנקות את צלחת הלווין, אך פעולה זו לא סייעה לקבלת תמונה ברורה מהטלביזיה, נציג המחלקה הטכנית הודיעני שאין אפשרות לתקן את התקלה לפני יום א' ה-3 בפברואר. אי לזאת בקשתי לא להמשיך את ההתקשרות אתכם, שהיה אמור להתחדש ב-8 בפברואר.

כתוצאה מבקשה זו הועברתי למחלקה לשימור לקוחות ושוחחתי שם עם דותן. הסברתי בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שאנחנו זוג גימלאים שבימים גשומים ומושלגים נשארים בבית, ואם אין לחברה אפשרות לספק לנו שרות בימי שלג ואם עלינו לחכות לשרות תיקונים במשך ימים ארוכים, אני חוזרת ומבקשת לא חוזרת לא לחדש את המנוי , שכלל גם חיבור לאינטרנט, ב-8 בפברואר.

במענה לבקשתי זו נאמר לי שכפיצוי על עגמת הנפש שנגרמה לי החברה תיתן לי פיצוי מכשיר יס מקס שיותקן בביתי ביום ג' ה-5 בפבואר, איש לא אמר לי שפיצוי זה כרוך בהתחייבות של 3 שנים, דבר שנודע ,לי באקראי כאשר התקשרתי עם שרות הלקוחות שלכם ביום ב', ה-25 בפברואר לברר מה יהיה החיוב שלי וזאת לאחר שבני, שגם הוא לקוח שלכם אמר לי שבברור שעשה עם חברתכם כדי לחדש את ההתקשרות שלו, נאמר לו שאני מחוייבת על יס מקס בסך של 15 ₪. דברתי עם נציג שרות הלקוחות ונאמר לי שאני מחוייבת ל-3 שנים בגין מכשיר יס מקס. האם זה הפרוש של פיצוי????

בו ביום בקשתי לשוחח עם איש בכיר בחברה. הועברתי לנציג בשם נתי. חזרתי על טענותי ואחרי ברורים שעשה הודיע לי שהממונה עליו צריך לעבור על סרטי ההקלטה של שיחתי עם נציג השרות שלכם והוא יחזור אלי עד לשעה 20.00 בו ביום. לצערי, עד היום, למרות שחלפו שלוש יממות, איש מחברתכם לא יצר אתי קשר, למרות העובדה שניסיתי מספר פעמים לדבר עם גורם מוסמך ללא הועיל. יתרה מזאת היום התברר לי כי חשבוני חוייב על סך 354.09סכום שאינני יודעת מנין נבע.

אני דורשת במפגיע להחזיר לי לאלתר את כל הסכומים שניגבו שלא בהתאם להסכמתי וכן, לאור האמור לעיל, להתנתק מהשרות הקלוקל שלכם .

בכבוד רב,

שרה בר-נתן









רמאות סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 9.3.2008 בעניינה של הגב' שרה.

בהתאם לרשומות החברה נמצא כי הגב' בר-נתן פנתה באופן ישיר ובפנייה זהה לחברתנו ביום 2.3.2008 וטופלה באופן ישיר למול נציגת החברה לשביעות רצונה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה