פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיום התחחיבות בחברת YES נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני סיימתי את התחייבותי בחברת YES בתאריך 28.10.2005 לאחר 4.5 שנים שבהם אני צופה באמצעות YES. בתאריך 26.10.2005 התקשרתי לחברה וביקשתי לסיים את התקשרותי איתם לפי החוזה ולשם כך עליהם לשלוח אליי טכנאי אשר יקח את כל הציוד הנלווה,הנציגה שענתה לי אמרה שיש באפשרותי להשאר מקושרת לחברה לעוד פרק זמן של 4 חודשים(הקפאה) אשר בתמורה לכך אראה את ערוץ 10,11,22,23,24,99 ואשלם "רק" 30 ש"ח לחודש,כך שאוכל לחשוב מעט לפני הניתוק.ביקשתי מאותה נציגה לחשוב על כך עד ליום למחרת,אך לאחר שיחה עם בעלי החלטנו יחד להתנתק סופית עוד באותו היום,התקשרתי כעבור שעה קלה ל YES שם נאמר לי שאותה נציגה שדיברתי איתה לפני שעה כבר לא נמצאת ולכן רק היא יכולה לטפל בבקשתי להתנתק וביקשו שאשאיר לה הודעה והיא תחזור אליי מייד...כעבור מספר שעות ארוכות,כשנוכחתי לדעת שאף נציג לא חוזר אליי ,התקשרתי שוב לחברת YES וביקשתי לדבר עם אחראי לגבי הניתוק,שוב נאמר לי שהנציגה שמקבלת ראשונה את הודעת הניתוק מהלקוח היא היחידה שיכולה לטפל בוא עד לניתוק המיוחל,התרעמתי על כך ואז שוב העבירו אותי לנציגה בכירה אשר ציינה בפניי ש"אין שום בעייה,רשמתי שאת רוצה להתנתק וזה מועבר הלאה..."כל זאת להזכירכם היה באותו היום 26.10.2005.
בתאריך 30.10.2005,כשאף אחד עדיין לא חזר אליי,התקשרתי שוב לחברת YES ושאלתי מה קורה עם הניתוק,ואז התברר לי שעל מנת להתנתק עליי להמתין עד 48 שעות שיחזור אליי מנהל שטח ויתאם איתי ניתוק שעלול לקחת עד 14 יום,"ומה קורה ב 14 ימים הללו ? ,שאלתי ע"מ לדעת מי משלם עליהם,הרי אני רוצה כבר לסיים את התקשרותי עם YES ואינני מחוייבת יותר",הנציגה ענתה שאני מחוייבת להמתין ו"זה חוק".
ביום שני 31.10.2005 כאשר עדיין לא חזר אליי שום נציג שטח שוב התקשרנו אני ובעלי ל YES ושאלנו איפה הכל עומד,נאמר לנו שתוך שעה יחזור אלינו מנהל איזור,באמת לאחר כשעה חזר אלינו בחור בשם שרון שהציג את עצמו כמנהל איזור בחברת YES והוא טען שעלינו להמתין 14 ימיי עבודה!!!! עד שיגיע טכנאי לנתק אותנו ועלינו לשאת בכל ההוצאות של החיבור ל YES באותה תקופה,אמרנו לאותו שרון שאנו מתנתקים מ YES בגלל מצב כלכלי ולכן אין באפשרותינו להשאר מחוברים עוד 14 ימי עבודה,לדבריו נאמר כי יש באפשרותינו לקבל טכנאי רק בתאריך 16.11.2005 בין השעות 13:00 ל 15:00,ביקשנו שעות אחרות כי הריי אדם צריך גם להיות בעבודה...ואז הפתרון שהוא נתן לנו זה להמתין עד 6.12.2005 בשעות הערב...
בלית ברירה בתאריך 31.10.2005 בשעה 22:00 במהלך אותה שיחה עם שרון נותקנו מהתקשורת של חברת YES ופשוט לא ראינו כלום...שרון אף הבטיח לנו שיצור קשר איתנו נציג שטח ע"מ לדבר איתנו אך אף אחד עדיין לא התקשר...,לפני יומיים במחווה של רצון טוב של אחת מנציגות השירות של YES נשלח אלינו "טכנאי" אשר לקח את כל הציוד של החברה והשאיר אותנו בלי לראות אף ערוץ...
אז אני שואלת אתכם..הייתי לקוחה טובה במשך 4.5 שנים כשהייתי מחוברת אליכם ושילמתי הכל ולא היו לי בעיות גבייה מעולם,אז קורה שצריך לחסוך במשהו מהוצאות הבית והלווין במקרה שלנו נבחר,זה אומר שאני פחות טובה עכשיו וכבר לא צריך להתנהג איתי כמו שצריך, אני בטוחה שלקוח חדש שמעוניין להתחבר ל YES לא צריך להמתין 14 ימיי עסקים עד אשר יגיע טכנאי,
אני מצפה לתגובה של חברת YES מה שלא נעשה איתי עד עכשיו למרות כל שיחות הטלפונים שלי אליהם.
עלבון סוג הנזק :
טכנאי שמתמצה בעיניינים ויחבר אותי לערוצים שאני משל פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה