פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדת לקוח נושא התלונה:
מאירוביץ נורית שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחוברת לחברת הלווין יאס
בשנה האחרונה בערך אחת לחודשיים ולאחרונה גם כל יומיים מתקשרים אלי מיאס שיש כביכול תקלה .
בכל הפעמים ההתקשרות היתה כאשר צפיתי בטלויזיה ולא היתה כל תקלה, אך ראו איזה פלא שניה אחרי שהם מתקשרים יש כביכול תקלה.
הפקידות מבקשות בקור רוח שאקריא להם את כל מספרי הממירים.
בתחילה עשיתי זאת, אולם כאשר התחילו לעלות לי על העצבים לא הסכצתי לשתף פעולה שהרי אני לא טכנאית שלהם ואני רק לקוחה שמשלמת במיטב כספה עבור השירות ואחזקת 5 ממירים.
בשלב מסויים דרשתי שישלחו טכנאי והוא ירשום כל מה שמתחשק ליאס, היה קצת שקט אך לא לזמן רב, בשבועיים האחרונים התקשרו 3 פעמים, לא הסכמתי לשתף פעולה והשיבו את השידורים שהופלו, לפני יומיים שוב עשו זאת ונתתי את מספרי הממירים היום שוב הענין חזר זה עוד טרי אזהשם של הפקידה מירי ממחסן לוגיסטי. מה לי ולמחסן?
ההתרגזות שיאס מצלילים לגרום לי לא שווה את הצפיה והמחיר שאני משלמת, וחס-וחלילה לא חשבו לפצות אותי עבור העוול שעושים לי.
אני דורשת להפסיק להטרידני.
אם ליאס יש בעיות עם עצמם או עם לקוחות אחרים זו לא הבעיה שלי.
נורית מאירוביץ
קצרין








עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהתאם לפניתה נערכה בדיקה מקיפה מול רשומות yes נבקש להשיב בעניינה להעמיד את הדברים על דיוקם.
בהתאם לרשומות מערכת yes פנו אליה נציגי yes לצורך התאמת ציוד הקצה הנמצא ברשותה ( מספר ממירים וכרטיסים)
ויובהר, אין מדובר בתקלה אלה בבדיקת התאמת ציוד לאור אי התאמה ברשומות yes בכפוף להסכם ההתקשרות.
לאור סרובה לביצוע הבדיקה מול נציגי yes הוצע ללקוחה שליחת טכנאי מטעם yes לביצוע הבדיקה.
בהתאם לרשומות yes בוצעה התאמת הציוד ביום ה-25.3.2008.
אי לכך פעלה yes בעייננה בכפוף להסכם ההתקשרות כדין.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה