פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פעמיים תוך פחות חודש חותכים את הכבלים של חיבור יס והם לא עושים כלום בנושאiv נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הזמנתי מחברת יס חיבור לבת שלי הסטודנטית. כבר פעמיים שכנים חתכו לה את החיבורים כדי להתחבר באופן פירטי. חברת יס לא עודה דבר בעניין ולא קיבלתי תשובות בנושא זה לפניות שלי בטלפון ודרך האתר שלהם. כל פעם הבת שלי נשארת 24 שעות ללא שידורים. מסקנה: כדי ורצוי להתחבר באופן פיראטי - חסכון של כ 200 ש"ח בחודש ללא כל עונש!!! אגב מי שטוען כאן שלא מקבלים התייחסות משרות לקוחות יס צודק!!
תיסכול, חוסר אפשרות צפיה במשך יממה! סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך מיום 1.4.2008 בעניינה של הגב' שרה.



בהתאם לרשומות החברה ולפניית הגב' גלבוע בעניין המנוי על שם הגב' תכלת שמש נמצא כי בכל עת שהלקוחה פנתה לנציגי החברה בעניין חיבור לא תקין לתשתית שידורי הלווין אשר הותקנו על ידינו בביתה שלח למקום צוות טכנאי מוסמך.



כמו כן, ביום 8.4.2008 נפגש נציג טכני של yes עם הגב' גלבוע ומזכיר הקיבוץ לבדיקה וטיפול בעניין פנייתה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה