פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש דצמבר חתמנו על חוזה התקשרות מול נציג מכירות של חברת יס על חוזה לשנה. שמו של הנציג הוא גיא שעמד בקניון מלחה בירושלים.
הנציג הבטיח לנו הבטחות רבות במעמד החתימה אך אף לא אחת מהן קוימה. (יש לי את מסמך ההתקשרות אשר מאשר הנ"ל).
כפי שניתן לראות במסמך המצורף הובטח לנו תשתית אינטרנט לחצי שנה- חינם. למרות שאנו עושים תשתית דרך חברת הוט, הנציג הבטיח שהוא מזכה אותנו על 79 ₪ למשך חצי שנה, דבר שניתן לברר גם מול נציג 012 אשר דיבר עם גיא הסוכן וזה אישר בשיחת טלפון מולו את דבר הזיכוי.
לא ידענו מראש שחייב תשתית של בזק בכדי לאשר את החצי שנה חינם, אלמלא כן היינו בודאי עושים תשתית של בזק ולא הוט , אך הדבר לא נאמר לנו!
כאשר התקשרנו למחלקת השימור ניסתה הנציגה לעזור , אך המנהל של הסוכן צעק עלי בטלפון ואמר שאני סחטן ומנסה לרמות את החברה ( שם המנהל יאיר).
זוהי בושה וחרפה שמנהל כך מדבר אל לקוח אשר בסה"כ מנסה לקבל את מה שהובטח לו.
להלן ההטבות שהבטיח הסוכן ולא קיים כמעט אף אחת מהן:
• חבילת בסיס + 13 ערוצים
• ערוצי גולד+ לייב 4 חודשים חינם
• חודש 1- חינם
• התקנה חינם
• אינטרנט חצי שנה חינם
• טלפון 012
• ספק אינטרנט 012
• 100 ₪ הנחה על החודש השני

רק לאחר התערבות של מחלקת השימור שלכם, לאחר שביקשנו להתנתק עקב עוגמת הנפש שנגרמה לנו, ניתנו לנו חלק מההטבות שהובטחו אך עדיין לא כולם.
בחודשיים האחרונים היו לי עשרות פניות אל השירות לקוחות שלכם, אך ברובם לא חזרו אלינו ולא פתרו לנו את הבעיות, נוסף לכך עד היום אנו לא רואים טוב את הערוצים בדירתנו.
בינתיים מחייבים אותנו עבור חבילות הספורט אש הובטחו בחינם.

אין לנו יותר למי לפנות בכדי לפתור לנו את הבעיה , אנחנו לא מאמינים ששירות לקוחות יכול לענות ללקוחות בצורה כזאת.

שלחתי זאת מזמן גם כן לפקס מס' 09-7616193 ועד היום לא קיבלתי שום תגובה בנושא

אבקש שתיצרו עימי קשר בהקדם בכדי לשטוח את טענותיי ובכדי לפתור את הבעיות


בתודה מראש
ינון גיא
054-2438102

עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו בתודה את פנייתו של מר גיא שבנידון.

בהתאם לרשומות yes הלקוח פנה בנידון ביום ה-3.3.2008 בנושא טענותיו.

לאחר בדיקה מקיפה שנערכה בעיינו נשלחה ללקוח תשובת yes באמצעות הדואר כבר ביום ה-12.3.2008 ואף שוחח עם נציגי yes בנושא.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה