פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניות רבות לצורך התנתקות מ-YES והתעלמות מוחלטת מפניותיי נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המוקד הטלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח YES כבר שנים רבות, בתחילת ינואר הסתיימה לי ההתחיבות השנתית ל-YES וכאשר התקשרתי לסגור על מחיר לשנה הבאה לא הגענו אם נתיגת קשרי לקוחות להסכמה בגלל המחיר הגבוהה ש- YES מבקשים לחודש. לכן פניתי ואמרתי שברצוני להתנתק מיידית ובקשתי במפורש שישלחו לי נציג על מנת להיתנתק סופית(אין לי שום התחיבות ל-YES). הבטיחו לי שלמחרת יצרו איתי קשר ויתאמו איתי מועד להגעת טכנאי לצורך ניתוק. מאז(כבר עברו קרוב ל-3 חודשים) יש התעלמות מוחלטת ממני ואף פעם אף אחד לא יצר איתי קשר, למרות אין סוף פניות יזומות שלי(קרוב ל-20 ניסיונות) כל פעם נציגה נחמדה אומרת שהיא רואה שפניתי עשרות פעמים והיא רואה שמזמן כבר בקשתי להיתנתק אבל פשוט אין עם מי לדבר כל נציג אומר שיעביר את זה הלאה ושוב המנגינה חוזרת ואף אחד לא חוזר אליי ולא מיתייחס לבקשתי. פשוט אי אפשר להתנתק מ-YES וממשיכים לחייב אותי רגיל.
עלבון+עוגמת מפש+בזבון המון זמן וטלפונים סוג הנזק :
קודם כל שיחזרו אליי פעם אחד ויפטרו לי את כל הבעיות(לא יתכן שאני אמתין 3 חודשים להתנתק ויגידו לי שאני צודק וכל פעם יבטיחו שזה יפתר מחר) פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 7.4.2008 ובעניינו של מר יעקב.

yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן .

חשוב לי ליידע אותך כי חברתנו עושה ותמשיך לעשות כל שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצונם של כלל לקוחותיה ובהתאם

לכך ביום 14.4.2008 שוחח נציג החברה עם מר גומלסקי וטיפל בעניינו לשביעות רצונו.



אנו מאחלים למר יעקב גומלסקי ולבני ביתו המשך צפייה מהנה וחג פסח שמח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה