חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
לאחר עיון מעמיק בפנייתה של גב' ילניק באמצעות "אתר תלונה" מיום ה-5.3.2008 ובדיקה מול הגורמים הרלוונטיים בחברתנו נבקש להשיב בעניינה ולהעמיד את הדברים על דיוקם.
כאשר הלקוח מחליף ו/או מוסיף ציוד בביתו ועקב כך יש צורך בהגעה של נציג מטעם yes להתאמה מחדש של ציוד הקצה שלנו לציוד הקיים בביתו ישנה עלות להגעת נציגנו וביצוע השרות, המנוי יחויב בעלות הגעת הטכנאי על פי הרשום במחירונה הרשמי של yes.
באם ההחלפה אינה נובעת מתקלה בממיר, אבקש להסביר כי, כמו בחברות רבות בארץ, הגובות תשלום בעבור שירותי הגעת טכנאים לבתי הלקוחות, כך גם בחברת yes, כרוכה הגעת טכנאי לבית הלקוח בתשלום . עלותה האמיתית של הגעת הטכנאי, גבוהה באופן משמעותי מן המחיר הנקוב, אך מכיוון שהחברה מעונינת להקל על לקוחותיה, היא בוחרת לסבסד חלק ניכר מן המחיר, ולאפשר לקהל הלקוחות לקבל שירות זה במחיר נמוך ממחיר העלות.
ההטבה לחיבור הממיר השני ללא תשלום הוענקה ללקוחה במעמד ההתקנה בלבד בכפוף לנספח המבצע עליו הנה חתומה וכן בתנאי שיהיה מכשיר טלוויזיה תקין כנגד כל ממיר. ברור מאליו שהטבה זו אינה ניתנת לשימוש בכל עת שהלקוח חפץ שכן הדבר כרוך בהזמנת טכנאי ההתקנה לביתה מחדש לביצוע השירות.
למרות האמור לעיל ביום ה-21.2.2008 הוצעה ללקוחה ע"י נציגנו כמחווה שירותית הנחה של 50% בגין הזמנת השרות כאמור, לצערנו, סירבה גב' ילניק להצעתנו זו.
|
פתרון: |
|
|