פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.12.07 חוברנו לשירותי "יס" ע"י הטכנאי של החברה.

במסגרת המבצע הובטחו לי 2 ממרים ללא תשלום.

ביום ההתקנה הגיע הטכנאי, התקין 2 נקודות: בסלון ובחר השינה - אולם הסכים להשאיר לנו רק ממיר אחד - מתוך טענה כי הטלוויזיה שינה בחדר השינה הינה מיושנת מדיי ולא מתאימה לממיר.הטכנאי לא הסכים בשום אופן לתת לנו את הממיר השני - עליו אנו משלמים במסגרת המבצע.

פעם ראשונה ששמענו על כך. נציגיי חברת יס לא עידכנו אותנו מראש כי ישנם דגמים מסוימים של טלוויזיה עליהם חל המבצע.

בחר אחר -בקומת המרתף ישנה טלוויזיה חדישה יותר - אולם הטכנאי אמר כי אין צורך בהבאתה לחדר שינה - ברגע שנרכוש טלוויזיה חדשה - הממיר יסופק לו ללא תוספת תשלום.

בשבוע שעבר (סוף פברואר( פנינו לנציגיי יס ב- בבקשה לקבל את הממיר השני עליו אנו משלמים.

נציגיי יס אמרו לנו כי אם רוצים לקבל את הממיר הנוסף עליו עלינו להוסיף תשלום של בסביבות ה-200ש: - חד פעמי - על-כך שאנו "מתזזים" שוב את הטכנאי. כאשר אמרנו שזה סותר את דבריי הטכנאי - שהבטיח שכאשר נרכוש טלוויזיה סופק הממיר - נאמר לנו כי "אין הטכנאי רשאי להבטיח הבטחות שכאלה". וכאשר שאלנו מודיע לנו נאמר לנו בזאת חוזה התשובה הייתה כדלהלן:"איננו יכולים לפרט את כל פרטיי התקנות - זה ייקח לפחות 200 עמודים". אז אם יש צורך ב-200 עמודים של החוקים המשונים שלי יס - אנא פרטו.

מדוע עלינו להוסיף עוד 200נ ש"ח בנוסף לתשלום הקבוע שאנו משלמים (לאחר ויכוחים יס "הסכימו" לתת לנו "הנחה" של 100 ש"ח.. - שגם זה אבסורד).

עלינו לציין כי הצענו בוא לקחת את הממיר בכוחות עצמינו - על-מנת לא ל"תזז" שוב את הטכנאי - אך גם לזאת יס אינם מוכנים.

לסיכום - אנו מרגשים כי רומינו. האם זוהי הדרך של יס להוציא את כסף מלקחותיה בתואנות ששווא ובחוקים מוזרים ועקומים?

כרגע איננו נהנים משירותי יס בלשון המעטה. אנו ממשיכים לשלם את התשלום הקבוע עבור שני הממירים - אולם נהנים רק מצפייה בטלוויזיה אחת.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
לאחר עיון מעמיק בפנייתה של גב' ילניק באמצעות "אתר תלונה" מיום ה-5.3.2008 ובדיקה מול הגורמים הרלוונטיים בחברתנו נבקש להשיב בעניינה ולהעמיד את הדברים על דיוקם.



כאשר הלקוח מחליף ו/או מוסיף ציוד בביתו ועקב כך יש צורך בהגעה של נציג מטעם yes להתאמה מחדש של ציוד הקצה שלנו לציוד הקיים בביתו ישנה עלות להגעת נציגנו וביצוע השרות, המנוי יחויב בעלות הגעת הטכנאי על פי הרשום במחירונה הרשמי של yes.



באם ההחלפה אינה נובעת מתקלה בממיר, אבקש להסביר כי, כמו בחברות רבות בארץ, הגובות תשלום בעבור שירותי הגעת טכנאים לבתי הלקוחות, כך גם בחברת yes, כרוכה הגעת טכנאי לבית הלקוח בתשלום . עלותה האמיתית של הגעת הטכנאי, גבוהה באופן משמעותי מן המחיר הנקוב, אך מכיוון שהחברה מעונינת להקל על לקוחותיה, היא בוחרת לסבסד חלק ניכר מן המחיר, ולאפשר לקהל הלקוחות לקבל שירות זה במחיר נמוך ממחיר העלות.



ההטבה לחיבור הממיר השני ללא תשלום הוענקה ללקוחה במעמד ההתקנה בלבד בכפוף לנספח המבצע עליו הנה חתומה וכן בתנאי שיהיה מכשיר טלוויזיה תקין כנגד כל ממיר. ברור מאליו שהטבה זו אינה ניתנת לשימוש בכל עת שהלקוח חפץ שכן הדבר כרוך בהזמנת טכנאי ההתקנה לביתה מחדש לביצוע השירות.



למרות האמור לעיל ביום ה-21.2.2008 הוצעה ללקוחה ע"י נציגנו כמחווה שירותית הנחה של 50% בגין הזמנת השרות כאמור, לצערנו, סירבה גב' ילניק להצעתנו זו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה