פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוראת קבע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים התחברתי ליס אמצעי התשלום היה בהוראת קבע הכל היה תקין עד שפוטרתי מעבודתי חשבון הבנק שלי ניכנס לפני חודשיים להגבלה
במקביל התחלתי לעבוד במקום עבודה מסודר והתבקשתי ע''י נציגה של חברת יס להחתים הוראה חדשה כמובן החתמתי הבנק אישר מכיוון שניכנסת משכורת מכובדת וחברת יס היו אמורים להתחיל לחייב אותי כל 10 לחודש אלה שהיום מתקשרת אלי נציגת יס בשם מורן והודיעה לי כי עקב כך שאני מוגבלת בבנק הם אינם מקבלים את הוראת הקבע שלי וכי עלי לבקש מאחד מקרובי משפחה או כל גורם קרוב להעזר באמצעי תשלום שלו כי שלי לא מתקבל אמרתי שאינני מוכנה לבקש דבר כזה מאף אחד בכל זאת זו התחייבות כספית ולא תמיד מסכימים לכך ואז מורן הודיעה לי כי היא נאלצת לנתק לי את הכבלים למרות שה-10 לחודש עדיין לא הגיע היא הוסיפה ואמרה כי ישנה אפשרות לשלם 3 חודשים מראש וכך לאורך תקופה של שנתיים עד שתןסר ההגבלה כששאלתי מדוע הם לא מקבלים את ההוראה אם הבנק חתם על הרשאה הרי אם לא הייתה אפשרות בחשבון הבנק לא היה נותן אישור ואז היא ענתה לי כי זה הנוהל חשבתי לעצמי אולי אתנתק מהם ובזה אסיים את הסיפור הלא נעים הזה ואז הנציגה אמרה כי עלי לשלם כנס בסך 390 שח בערך להתנתקות האם זה פייר שהם לא מקבלים את ההוראה שלי ובנוסף גם דורשים ממני לשלם כנס? הרי אני מעוניינת להמשיך אלה שהם אלנ שמתנגדים לאשר את הוראת הקבע שלי שמאושרת ע''י הבנק?אני פשוט בדילמה מה עלי לעשות בינתיים הכבלים מנותקים הבן שלי ללא טלויזיה?
אודה לכם אם תמצאו לי פתרון הולם .


עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 6.4.2008 בעניינה של הגב' דליה.



נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן ושכל לקוחותיה ייהנו מהמוצר המתקדם אותו אנו מספקים.



חברת די.ב.אס. שירותי לווין (1998) בע"מ, הידועה גם בשם yes, שידורי טלוויזיה רב ערוצים, וגם שירותים נוספים אותם אנחנו (yes) מספקים על פי הרישיון שניתן לנו בהתאם לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב - 1982.



בהתאם לאמור לעיל, לקוח אשר הצטרף לשירותינו נתן הסכמתו להמציא לידינו אמצעי תשלום תקין לשימוש שוטף, וכן מתחייב להודיע לנו מראש על ביטול הכרטיס או הרשאה לחיוב חשבון ולהודיע לנו מראש על אמצעי תשלום חליפי. אי מתן הודעה כאמור תחשב כהפרה מהותית של ההסכם.



יש לציין כי yes נאלצת להסיר ערוצי צפייה במנויים אשר אין בידינו אמצעי תשלום מעודכן ו/או חוב לאחר התנהלות מסודרת למול הלקוח לגביית החוב ועדכון אמצעי תשלום תקין וכפי שנעשה על ידינו למול הגב' מלכה.



בהתאם לרשומות החברה עניינה של הגב' דליה מלכה מטופל למול נציגי מחלקת הגבייה ונשמח באם תישאר לקוחת החברה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה