פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נסיון התנתקות כושל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי אופיר אבקסיס ואני לקוח של חברת "יס" משנת 2002 . בחשבונית האחרונה הופתעתי לגלות שאני מחויב על סכום של 320 ש"ח, המחיר נראה לי גבוה ולכן פניתי לחברת "יס" על מנת לבצע

ניתוק של המנוי וזאת לאחר שקיבלתי הצעה טובה יותר מהמתחרים להלן חברת "הוט". עד כאן סיפור שגרתי במחוזותינו אולם לא כך פני הדברים, אני מצרף לכם קובץ של שיחה שנהלתי עם נציגת

קשרי לקוחות בחברת "יס" הגברת אורנית כפי שהזדהתה בפני,למען גילוי נאות השיחה נוהלה זמן ארוך לפני שהיא הוקלטה ואף הודעתי לנציגת השירות שאני עומד להקליט אותה. כל נסיונותי

להתנתק עלו בתוהו ולא הצלחתי להגיע למנהל בכיר יותר למרות כל נסיונותי, הייתה מלחמת התשה שבסופה אני ,כלומר, הלקוח הפראייר שמשלם ומקיים את

חברת "יס" יחד עם עוד הרבה אזרחים שבחרו בשירותי חברה זו , יצאתי בהרגשה של ביזוי ושאט נפש. אשמח אם תעשו שימוש נבון בהקלטה זו על מנת להמחיש לחברות הגדולות את העוולות

הצרכניות שהן גורמות לכולנו.

במידה ותחליטו לפרסם את האמור שמי המלא: אופיר רפאל אבקסיס, מספר הנייד שלי הוא: 054-733668 .

הריני מצהיר שאני נותן לכם רשות לעשות שימוש בקובץ הנ"ל לרבות הפצתו ברבים ועריכתו לצורכי שידור נאותים היות ומדובר ב 11 דקות.

תודה, הקובץ נשלח למערכת (ynet)

עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
ראשית ברצוני להודות למר אבקסיס, על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את דבריו, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם

לציפיותיו.



כפי שידוע , yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית

המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



אביע התנצלותינו על הרושם שיצרנו אצל מר אופיר אבקסיס בנושא השרות ללקוח. בחברה הפועלת רבות למען לקוחותיה הן ברמת

המוצר והן ברמת השרות, נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר.



אוכל להבטיח כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו

לא ישנו עוד. בהתאם לאמור לעיל, פנייתו של מר אבקסיס הועברה כלשונה למנהלת האישית של נציגת החברה, לטיפולה ולידיעתה.



שמחתי ללמוד כי ביום 2.4.2008 בחר מר אופיר אבקסיס להמשיך התקשרותו למולנו ובהתאם למוסכם בינו לבין מר אלי, נציג החברה ובהתאם לתנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו.



אנו מאחלים למר אבקסיס ולבני ביתו המשך צפייה מהנה ומקווים כי יזכה בעתיד משירות ללא דופי של נציגי yes.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה