חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 6.4.08, בהמשך לפנייתה של הגב' נטע בנושא עיכוב טיפול בתקלת צפייה אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים הנדונים בפנייתה.
צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה הגב' בן טולילה בפנייתה ועל אי הנוחות עקב תקלת הצפייה.
אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא למול הגורמים הרלוונטיים לרבות האחראים על המערך הטכני בחברתנו.
מבדיקה ברשומות המנוי, עם קבלת פנייתה של הלקוחה ביום ה- 31.3.08 הובא לידיעתה כי ישנה תקלת בניין והנושא בטיפול. טכנאי היה בבניין לטיפול בתשתית הלווין. מאחר ולאחר השרות בבניין לא נפתרה תקלת הצפייה בבית הלקוחה והייתה שעת ערב מאוחרת תואם שרות ליום המחרת ליום ה-1.4.08.
במועד זה הגיע נציגנו הטכני לביתה של הלקוחה 3 פעמים ולא איתר אותה או מי מטעמה, תואם שרות ליום ה-2.4.08 בשעות הבוקר ובמועד זה גם לא אותרה הלקוחה בביתה.
צר לי על העיכוב בפתרון התקלה בהקשר זה יצוין, כי החברה מעסיקה מטעמה רק טכנאים מקצועיים, מיומנים ומוסמכים לביצוע השרות, לעיתים איתור התקלה ותיקונה מתארך מעבר למשוער או לצפוי. תקלות קורות בכל מערכת טכנית, חלקן פתירות באופן מיידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני מיוחד ועבודה רבה יותר.
מבדיקה ברשומות המנוי והבניין, התקלה סודרה ביום ה-2.4.08.
נשמח להעניק כמחווה שירותית, אפשרות להזמנת 3 סרטים ללא תשלום (סרטי DvdBox בלבד, לא כולל סרטי ארוטיקה). מימוש ההטבה עד שנה מיום עידכונה (עד ליום 3.12.08).
בברכת חג אביב שמח,
.
חברת yes
|
פתרון: |
|
|