פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים....חשוב כנסו לקרוא נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הבעיה היא בבית חמי משנת 2005 נגמר לו החוזה עם חברת יס מאז אף אחד מניציגי החברה לא עדכן אותו כי החוזה נגמר ותעריף החבילה שלהם עלה ל287 שקל (המחיר המופקע הנ''ל הוא רק לכבלים ללא אינטרנט)לאחר שפניתי לחברה בבקשה לקבל הצעה שונה נאמר לי כי הם מוכנים להוזיל את העלות ל260 כאשר אני גם לקוח בחברת יס ומשלם 239(החבילה שלי כוללת אינטרנט)העם יש צדק רק מפני שחמי פנסיונר וניתן לעשות עליו קופה כיוון שהוא לא מבין בעיניינם האלו זה פשוט בזיון שחברה כמו יס עושה כסף על חשבון אנשים מבוגרים אני מתבייש בשבילם שבמשך שנתיים הם פשוט גונבים את האנשים התמימים האלו...
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיוזילו להם את החבילה ושיפצו אותם על הנזק הכספי ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
ביום 21.9.2004 הצטרף הלקוח לשירותי החברה. בהתאם נהנה הלקוח ממבצע מוזל עם הטבות משמעותיות לצידו הן בשירותי התוכן והן בציוד הקצה.

עם הצטרפות הלקוח לשירותי החברה, חתם על נספח תנאי המבצע, הסכם ההתקשרות וטופס בקשת הצטרפות. במסמכים הנ"ל ישנו תיעוד מדויק אודות

תקופת המבצע וסיומו. עם סיום המבצע דואגת החברה לעדכן את קהל לקוחותיה כשבועיים ימים טרם תום תקופת המבצע ועל הלקוח לפנות לחברה לחידוש מבצע המשך ללקוחות קיימים במידה ומעוניין בכך.



לאורך התקופה שמיום 21.9.2004 ועד למועד מכתבי זה התנהל הלקוח מול נציגי שירות הלקוחות ולא העלה כל טענה או פנייה באשר לחיובים החודשיים במינויו. יחד עם זאת, לאחר שיחה שנערכה עם מר אבוטבול מיום 2.4.08 הוצע מבצע המשך, לצערנו הצעתנו נתקבלה בסירוב מצידו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה