פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בכוח סרבו לנתק אותי ועכשיו רוצים כסף. נושא התלונה:
רומנו יפעת שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני יפעת רומנו. ביום 12.8.07 התנתקתי מיס ועברתי להוט. ברם, יס "כאילו" לא קבלו את הבקשה של "הוט" לנתק אותי והמשיכו להוריד את התשלום בהוראת קבע. כשעצרתי את ההוראה לאחר 3 חודשים, הם צלצלו אלי ללא הרף ובקשו שלא אתנתק. הם עדין סרבו לנתק אותי.רק אחרי שצעקתי כמו משוגעת על משהי שם-היא הסכימה לנתק. כלומר, הם עוברים על החוק.מבקשים מהם להתנתק והם לא מבצעים זאת פיזית.עכשיו הם רוצים כסף דרך עו"ד. .מה הם חושבים שהיתי מחוברת גם ל"הוט" וגם ליס באותו זמן, או שמא אני צופה בשתי טלויזיות בו זמנית.פשוט זו התעללות נפשית ובזבוז זמני היקר. במקום שאדאג לגדל את ילדיי, אני נאלצת לנהל תכתובת עם יס ועם משרד עו"ד : ,חן פישר,שחברת יס משלחת במנויה לשעבר.חוץ מזה קבלתי מהם מכתב "איום" שעל הממירים ששלמתי במיטב כספי לחזור אליהם ולא, אענש בקנס של 1000 שקלים. כמובן שהזדרזתי להחזיר את הציוד ששלמתי על רכישתו בהצטרפותי לחברת יס לפני כמה שנים.פרדוקס וחוצפה זו מחמאה לחברת יס, וחבל.כמובן שבידיי ההוכחות להתנתקות מיס ומעבר ל"הוט" בתאריך שציינתי, ברם, המלחמה בעיצומה. אולי צריך להגיש תביעה ייצוגית נגד יס.חבל שאין לי כסף לממן עו"ד לכך.בבקשה עזרתכם.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהתאם לפנייתה של גב' רומנו נערכה בדיקה מקיפה מול רשומות המנוי ב-yes נבקש להעמיד את הדברים על דיוקם.



בכפוף להסכם ההתקשרות שנחתם ואושר על ידי גב' רומנו במועד הצטרפותה לשירותנו , מצוין עם סיום ההתקשרות עליה להשיב לידי yes את ציוד הקצה שנמצא ברשותך, לראיה סעיף 7 ג':



"בכל מקרה של הפסקת השירותים, עליך להשיב לנו את הכרטיס החכם.

ככל הנוגע למפענח הרי שבכל מקרה של הפסקת שירותים תוכל לבחור אם להשיבו בעצמך אל משרדי החברה תוך 14 יום ממועד הפסקת השירותים או לאפשר לחברה להסירו, לאחר תיאום אתך."



ל-yes אין כל דרך לדעת אם הלקוח אינו נהנה עוד משירותיה, ולכן כל עוד לא נתקבלה אצלה הודעה אחרת (כלומר, בקשה לניתוק משידוריה או בקשה להקפאת השירותים) היא רואה בלקוח כמנוי שלה הנהנה משרותיה ובהתאם מחויב על תקופה זו.

ויובהר בניגוד מוחלט לטענתה ובהתאם לרשומות yes לא התקבלה כל פניה מצד גב' רומנו במהלך כל חודש אוגוסט 2008 בנושא בקשת סיום ההתקשרות בינה לבין yes. וכן לא התקבלה כל הודעה מחברת הכבלים כמתבקש מהוראות המנהל.

עוד נציין כי רק ביום ה7.11.2007 פנתה הלקוח לראשונה לנציגי yes בבקשת סיום התקשרותה. לאור טענותיה כי אינה משתמשת עוד בשירותינו במנוי, הוסרו שירותי הצפייה במנוי לרבות החיוב בגינם. בהתאם לכך נקבע עמה מועד לאיסוף הציוד.



בעקבות החזר הוראת הקבע ובהפרה מוחלטת של ההסכם עבור שירותי הצפייה לתקופה האמורה נוצר חוב כספי במנוי אשר נכון למועד זה טרם הוסדר על ידה.



אי לכך חברת yes פעלה בהתאם ובכפוף להסכם ההתקשרות כאמור, החשבון במנוי הנ"ל חויב בגין שירותי הצפייה עפ"י ההסכם עליו הנה חתומה כדין.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה