פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום 31.3.08 שלחתי מייל ובו בקשה להתנתק מיס. קיבלתי אישור למייל ונאמר לי כי יחזרו אלי תוך 72 שעות. מאז, עדיין לא חזרו אלי למרות שהיום כבר ה- 7.4.08 ולמרות שיחות טלפון חוזרות ונשנות מצדי ליס כדי לתאם מועד לניתוק. בכל שיחת טלפון איתם אני מקבלת הבטחות שתוך חצי שנה יחזרו אלי, שאולי הטלפון שלי לא מעודכן אצלהם והנה הם מעדכנים ומיד יחזרו אלי וכו' וכך שוב ושוב.
התנהגותם זו היא רק המשך להתנהגות מזלזלת בלקוח, התנהגות שגרמה לי להתנתק מהם למרות שנים של היותי מנויה על חברת יס.
האם הם חושבים שאם לא יקבעו איתי זמן לניתוק וימשכו אותי בלך ושוב אני אתייאש בסופו של דבר ואשאר מנוייה? אנני מבינה את הגישה. גם אם רוצים להשאיר לקוח, בדרך זו של זלזול וסחבת הם משיגים את התוצאה ההפוכה.
עדנה אלפרון

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 1.5.2008 בעניינה של הגב' עדנה.



yes מצרה על החלטתה של הגב' אלפרון לסיים התקשרותה למולנו.



בהתאם לרשומות החברה נמצא כי ביום 31.3.2008 ביקשה הגב' עדנה אלפרון לסיים התקשרותה למולנו. בהתאם לאמור לעיל תואם למולה מועד לאיסוף ציוד הקצה מביתה ליום 11.5.2008.



חשוב לציין כי רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ינותק המנוי על שמה ויערך על ידינו הליך גמר חשבון לסיום התקשרות.



אנו מודים לגב' עדנה אלפרון על התקופה בה הייתה לקוחה בחברתנו ומקווים כי נהנתה מהערוצים והתכניות אותם אנו מספקים.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה