פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טלפניות גרוע ביותר נושא התלונה:
רז סלביה סלביה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום האירוע 8.4 פניתי בשיחה טלפונית ליס כדי לברר למה אני משלמת הרבה כסף עבור השרות, ענתה לי טלפנית מטומטמת, בצורה מגעילה, ולא אנושית, הסברתי לה שאני אשה מבוגרת ותתיחס אלי אחרת והיא ענתה לי " זה מה שיש" "לא מוצא חן חן בעינך תתנתקי"...ועוד ועוד זה השרות שאתם נותנים ללקוחות?, כך מתייחסים לאנשים שמטלפנים לברר משהו? - קשה לי להאמין, התאכזבתי מאוד, אני מחכה שההסכם שלי איתכם יגמר ואז אעבור לחברה אחרת. ובינתיים אמליץ לפי כל מכריי שלא יתחברו אליכם, כי השרות הטלפוני שלכם גרוע מאוד.
אני לא יודעת עם מי דיברתי , זאת תוכלו לברר דרך המוקדשמי הור רז סלביה ת.ז. 79276945 ואני גרה באשכול ב' 848 קרית שמונהץ
מצפה מכם לתגובה.
תודה ויום טוב - סלביה

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 27.4.2008 בעניינה של הגב' סלביה.



ראשית ברצוני להודות לגב' רז, על שהקדישה מזמנה להעלות על הכתב את דבריה, אשר מהם עולה כי yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיה .



כפי שידוע yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.



אביע התנצלותי על הרושם שיצרנו בנושא השרות ללקוח. בחברה הפועלת רבות למען לקוחותיה הן ברמת המוצר והן ברמת השרות, נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר.



אוכל להבטיח שבמקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד. בהתאם לאמור לעיל, פנייתה של הגב' רז הועברה כלשונה למנהלת האישית של גב' יסמין נציגת החברה לטיפולה ולידיעתה.



אציין כי בהתאם לרשומות המנוי נמצא כי ביום 23.7.2007 נרשם במנוי על שם הגב' סלביה רז מבצע מסוג O69 * למשך שלוש שנים ובהתאם לנספח תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתה.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה