פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות ותיקים נושא התלונה:
מתתיהו אלון שם/כינוי:
‏יום שני ‏31 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת YES מאז 7/2001 אני נמצא כרגע במבצע של החברה עד ל-7/12/05 התקשרתי כבר ב-31/10/05 כדי לראות מה החברה מוכנה לעשות כדי להשאיר אותי אצלה. הגעתי לנציגה בכירה ששמה שרון לאחר שאמרתי שאני אתנתק ולכן הקדמתי תרופה למכה כדי שיציעו לי הצעה שתשאיר אותי אצלם.ההבדל בין הדרישה שלי 190 ש"ח ל"יכולת" שלהם 210 ש"ח הוא 20 ש"ח
ולמרות שהסברתי לה שגם התשלום הזה מכביד עליי נראה לי שהזלזול בדרישתי
נובע מכך שהם יודעים שבאיזור מגוריי אין חברת כבלים אחרת והסכמתי להתפשר על 200 ש"ח שגם זה מוגזם. היא דברה מולי וציינה שהיא כותבת את דרישתי ושהיא תחזור אליי תוך שבוע. כבר עברו שבועיים ואפילו טלפון מנציג זוטר לא קיבלתי שלא לדבר שהם נענו לדרישתי על הסכום.אודה לכם אם תוכלו לגרום להם להתעניין בי ולהתייחס אליי מכיוון שאם הייתי מאיים במעבר לחברה אחרת או ניתוק
היו מתייחסים אליי אחרת.שכחתי לציין שגם במבצע הקודם ב12/04 אמרו לי
שהמחיר לא יושפע מעליית מחירים של החברה לאורך תקופת המבצע,אך כבר אני
20 ש"ח יותר ממה ששילמתי מ12/04
כספי סוג הנזק :
להכניס אותי למבצע בדרישתי ללא העלאת מחירים כל כמה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה