פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מחיר בסיס שסוכם איים נציג נושא התלונה:
מתתיהו מנחם שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.3.2008 ביקר בביתי נציג של חברת יס והציעה לי ולשכנתי לעבור מהוט ליס שם הנציג פליקס. סיכמנו מחיר בסיס 239 שח+ערוץ 120 121 122 במחיר 6שח סה"כ 245 שח +ממיר אחד HD ו 2 ממירים רגילים. אצל שכנתי סוכם בסיס 239 שח+ערוץ186-187 במחיר של24 שח סה"כ 263 שח.ממיר1 רגיל+ממירHD את מחיר החבילות כולל בסיס וסימון החבילות והמחיר כתב פליקס על גליון פרוט החבילות ונתן גליון אחד לי ואחד לשכנתי.למען הסר ספק דובר אך ורק להתחברות לממיר HD ולא לאף תוכנית אחרת.בתאריך 1.4.2008 יצרתי קשר אים שרות לקוחות לברר למה הורידו את ערוץ 505 ואז התברר לי שמחיר הבסיס שלי ושל שכנתי שונה ל 249 שח..בטענה שזה המחיר להתחברות אים ממיר HD.בהמשך השיחה הועברתי לקישרי לקוחות והובטח לי ליצור שיחת ועידה ביני לבין פליקס וקישרי לקוחות לברור. לאחר שבמשך שלושה ימים לא נוצר קשר התקשרתי ליס ענתה לי נציגה מקשרי לקוחות ושאלתי למה לא יצרו אתי קשר נאמר לי שלא הצליחו ליצור קשר אים פליקס
ותוך72 שעות יחזור אלי המנהל של פליקס שמו דודי.התקשרתי שוב לקשרי לקוחות לאחר שעברו 4ימים ולא יצרו אתי קשר ואז ענתה לי נציגה בשם יסמיו שדיברה בגסות רוח ובחוצפה וטרקה את הטלפון גם ד.א.ל ששלחתי מאתר יס בתאריך 3.4 חזר איים תשובה שתוך 72 שעות יצרו קשר עברו כבר 7 ימים ועדיין לא יצרו קשר כניראה שהשעון בחברת יס עומד או שאין כסוי לדברים.אני מבקש מחברת יס ליצור שיחת ועידה ביני לבן פליקס ואחד המנהלים מחברת יס לברר מדוע אין תאום בין החיוב לבין הדברים שסוכמו איים הנציג פליקס. יש לנו הרגשה לא טובה לגבי כול ההתנהלות הטלפונית ביננו לבין חברת יס. פרטי כרטיס האשראי ו ת.ז ידועים לפליקס ואנחנו מקווים שלא יעשה בו שימוש לרעה נציג של חברת יס שלא יוצר קשר איים לקוח וזאת לאחר שבמשך עשרה ימים אנחנו משאירים לא הודעות בתא הקולי הו נציג לא אמין ומאורר חשד. אנחנו אני וקלרה מקווים שחברת יס תיצור איתנו קשר ולא תגרור את זה 36 חודש.
. בכבוד רב מתתיהו מנחם וקושקין קלרה.
כספי סוג הנזק :
כיבוד ההסכם כפי שסוכם איים הנציג פליקס פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
קבלנו בתודה את פנייתו של מר מנחם שבנידון. תגובה:
בהתאם לרשומות yes ביום ה-8.4.2008 התקבלה ב-yes פנייתו של מר קושקין שבנידון.

נציגי yes בדקו טענותיו והובהר לו כי כל החיובים במנוי נעשו כדין בכפוף לנספחי המבצע עליו חתם.

וכי הפרשי המחיר עליו מלין הלקוח נבעו משינוי מבצע שהוצע לו ע"י נציג המכירה.

ביום ה-17.4.2008 הוענקה ללקוח מחווה מטעם yes לשביעות רצונו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה