|
|
|
|
|
|
תשובת יס לתונתי< |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לצערי חברת יס לא דוברת אצת מכיוון שאני החתמתי הוראה חדשה ע''י הבנק ולטעמי אם הבנק אישר הוראה מי הם חברת יס שיערערו על החלטת הבנק?זהושקר שאין כל אמצעי תשלום כי אני החתמתי הוראה חדשה כשירה לחיוב ובנוסף כשהחלטתי להנתנק הם רוצים דמי ניתוק בסך 399 ש''ח וזאת משום שהם לא רוצים לקבל את הוראת החיוב כמו כן אני מנותקת מהם עד שיהיה הסדר תשלום.
חוצפה שאין גבול.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב , |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך מיום 1.5.2008 בעניינה של הגב' דליה.
בהתאם לרשומות החברה נמצא כי ביום 29.4.2008 עדכנה הגב' מלכה דליה פרטי כרטיס אשראי מעודכן ברשומות החברה ושולם על ידה חוב במנוי.
בהתאם לאמור לעיל הוחזרו ערוצי הצפייה במנוי על שם הגב' מלכה דליה ונסגר הטיפול למולה.
אנו מאחלים לגב' מלכה דליה ובני ביתה המשך צפייה מהנה .
נשמח לעמוד לרשותה בכל עת.
|
פתרון: |
|
|
|