פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיצוי בגין קליטת שידורים בספטמבר 2007 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי ביין הלקוחות שסבלו מהשיבושים הנל.
לא ידוע לי על שום הטבה שקיבלתי בגין אותה תקלה של יס כפי שמופיע בידיעות אחרונות מיום 15 באפריל 2008 .
שלחתי בזמנו ארבע מכתבים למנכל יס גם תשובה לא קיבלתי.
הזמנתי שרות של טכנאי להיום בעלות של 70 שח לפחות תחסכו זאת ממני.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קבלנו את פנייתו של מר משה אילת שבנידון, נבקש להשיבו להעמיד את הדברים על דיוקם.

בחודש ספטמבר 2007 היו מספר הפרעות בקליטת שידורי yes במקומות שונים בארץ.

על כן הענקנו לקהל לקוחותינו, צפייה חופשית בסרטי ה- DVD BOX למשך שבועיים החל מיום 5.10.07 עד ה.18.10.07 (למעט סרטים למבוגרים).

לאחר תום השיבושים yes הודתה ללקוחותיה על הסבלנות והאמון ופיצתה אותם בפתיחת כל הערוצים למשך 3 חודשים ללא תוספת תשלום (למעט סרטי וערוצי ארוטיקה, משחקים בהזמנה אישית וסרטי DVD BOX). בתקופה זו יכלו לקוחותינו ליהנות מצפייה בכל ערוצי הספורט, ערוצי המוסיקה, חבילת המדע והטבע, ערוצי האוכל והבריאות, ערוץ בייבי , ג'וניור, לוגי ועוד- בהודעה שנמסרה לכלל הלקוחות ובאמצעי התקשורת השונים.



אי לכך טענותיו של מר אילת בנידון אינן מובנות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה