חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 1.5.08, בהמשך לפנייתה של הגב' תמי בנושא חוב לחברתנו וטיפול משפטי, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.
מבדיקה ברשומות המנוי, ביום ה- 5.12.07 התקבלה במשרדנו הודעה מחברת הכבלים (HOT) באשר לחיבורה של הגב' תמם לשירותיהם ליום ה- 6.12.07.
שירותי הצפייה והחיוב עבורם הוסרו מהמנוי לאחר 48 שעות ביום ה- 7.12.07 על פי דין וציוד הקצה נאסף מבית הלקוחה ביום ה-3.1.08.
בחשבונית לחודש ינואר חוייב המנוי בגין שירותי תשתית האינטרנט ובגין ציוד חיוב בסך 89.14 ש"ח - חיוב שגוי. עם תהליך גמר החשבון הסופי בוצע זיכוי במנוי בגין חיוב שגוי, זיכוי בסך 97.22 ש"ח והמנוי חויב בגין החזר עלות הטבת מבצע אשר היה מעודכן בו חיוב בסך 399 ש"ח.
אי לכך נותרה יתרת חוב בסך 303.91 ש"ח. בתאריך ה-20.1.08 בוטל אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי, פעולה שבוצעה ע"י הלקוחה עוד טרם סיום תהליך גמר החשבון.
חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והינו באחריות הלקוח.
במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין yes ללקוח.
ביום ה- 25.3.08 נשלח אל הלקוחה מכתב באמצעות הדואר , במכתב הובא לידיעת הלקוחה בדבר יתרה לתשלום וצוין כי אי תשלום יגרור העברה לטיפול משפטי והוצאות נוספות.
משלא שולם החוב , ביום ה- 7.4.08 הועבר הטיפול לידי בא כוחנו. ביום ה-21.4.08 שולם החוב ונסגר התיק .
בברכה,
|
פתרון: |
|
|