פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברה לטיפול משפטי ללא ידיעת הלקוח על החוב נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש דצמבר התנתקתי מחברת יס , כאשר הניתוק בפועל היה בתאריך 7.12.07 . קיבלתי בינואר חש' עבור חודש ינואר בה הורידו לי מח-ן הבנק סכום של 90 ש"ח עבור שכירות ממירים ואינטרנט כאשר בפועל אני לא מנויה שלהם יותר. לא התייחסתי לכך ולא עשיתי מיזה עניין , ואמרתי לא נורא . היום בחודש אפריל מתקשרים לאבא שלי ומודיעים לו שיש מכתב מעו"ד בדרך מאחר ויש לי חוב בחברת יס . התקשרתי לחברת יס על מנת לבדוק מה העניין ומדוע פונים לעו"ד טרם דיברו איתי טלפונית או בפניה בכתב כמו בכל גוף /מוסד שמכבד את עצמו. התשובה שניתנה לי ע"י הנציגה בשם שירן מהכספים היתה תפני לעו"ד אני לא יכולה לענות לך .ביקשתי מנהל והתשובה היתה העו"ד הוא המנהל. עליי להבהיר שמעולם לא הייתי חייבת לאף אחד שום דבר. ואם יש חוב שעליי לשלם אין לי כל מניעה לכך אם זה נכון וצודק. איך ייתכן שחברה כמו יס שמגדירה את עצמה כחברה מכובדת שנותנת שירות לא פונה ללקוח ליידע אותו על חוב?בכל מוסד ממשלי/ חברות למיניהם פונים ללקוח בע"פ ו/ או בכתב ואפילו מס' פעמים טרם שולחים פניה לעו"ד ועוד לענות לי כמו איזה עבריינית תפני לעו"ד.קיבלתי מחברת יס יחס משפיל ומנפנף , למרות שהייתי לקוחה שלהם שנים ושילמתי הרבה כסף ותמיד בזמן. נוסף לכך אם יש חוב כלשהו אני מצפה שזה יתקזז מסכום החיוב של חודש ינואר שבו הם לקחו כסף ללא הצדקה . הם יודעים לפנות ללקוח כאשר הוא רוצה להתנתק ולשכנע אותו להישאר?! הם יודעים לפנות ללקוח כאשר הם עושים סקר טלפוני אך כשיש חוב הם לא פונים ומעבירים לעו"ד ?למה הם רוצים עוד כסף עבור ריביות והוצאות עו"ד? זו חברה שפשוט עושקת את האנשים.שיתביישו לעצמם כאילו הם לא גובים מספיק כסף .
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 1.5.08, בהמשך לפנייתה של הגב' תמי בנושא חוב לחברתנו וטיפול משפטי, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.



מבדיקה ברשומות המנוי, ביום ה- 5.12.07 התקבלה במשרדנו הודעה מחברת הכבלים (HOT) באשר לחיבורה של הגב' תמם לשירותיהם ליום ה- 6.12.07.



שירותי הצפייה והחיוב עבורם הוסרו מהמנוי לאחר 48 שעות ביום ה- 7.12.07 על פי דין וציוד הקצה נאסף מבית הלקוחה ביום ה-3.1.08.



בחשבונית לחודש ינואר חוייב המנוי בגין שירותי תשתית האינטרנט ובגין ציוד חיוב בסך 89.14 ש"ח - חיוב שגוי. עם תהליך גמר החשבון הסופי בוצע זיכוי במנוי בגין חיוב שגוי, זיכוי בסך 97.22 ש"ח והמנוי חויב בגין החזר עלות הטבת מבצע אשר היה מעודכן בו חיוב בסך 399 ש"ח.



אי לכך נותרה יתרת חוב בסך 303.91 ש"ח. בתאריך ה-20.1.08 בוטל אמצעי התשלום אשר היה מעודכן במנוי, פעולה שבוצעה ע"י הלקוחה עוד טרם סיום תהליך גמר החשבון.



חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והינו באחריות הלקוח.

במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין yes ללקוח.



ביום ה- 25.3.08 נשלח אל הלקוחה מכתב באמצעות הדואר , במכתב הובא לידיעת הלקוחה בדבר יתרה לתשלום וצוין כי אי תשלום יגרור העברה לטיפול משפטי והוצאות נוספות.



משלא שולם החוב , ביום ה- 7.4.08 הועבר הטיפול לידי בא כוחנו. ביום ה-21.4.08 שולם החוב ונסגר התיק .



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה