פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כנסו לקרוא!! האמת לאמיתה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התכניות והסדרות באופן רציף בחודשיים האחרונים בשידורים חוזרים, למה אנחנו צריכים לשלם כל כך הרבה כסף בלראות ש.ד כל הזמן , בושה וחרפה!!
כספי סוג הנזק :
להכניס לתוכן סרטים וסדרות חדשות ולהמנע משידורים חוזרים באופן מחזורי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הבסיס המנחה את חברת yes באשר לבחירת סוגי ומגוון התוכניות והערוצים – נמצא בטעמו ובבחירתו של רוב הציבור הישראלי. אנו בוחנים זאת בהתאם לתוצאות סקרי דעת קהל שאנו מבצעים.



בנושא סרטים המשודרים בערוצי הסרטים שלנו (ערוצי הבית - 1,2,3,4 ו- 5), ברצוני להסביר כי בכל העולם, בטלוויזיה רב ערוצית המשדרת 24 שעות ביממה, ישנם שידורים חוזרים.

הסרטים והתכניות משודרים בזמנים שונים, במהלך חודש עד חודשיים, וזאת על מנת לאפשר ללקוחותינו לצפות בהם בהתאם לנוחיותם.



בנוסף, יש להדגיש, כי מספר הסרטים החדשים בשנה עובדתית, גדול יותר מאשר בכל ערוץ אחר, בין אם אצלנו ובין אם בכבלים. אני ממליצה לך לעקוב אחר לוח השידורים המפרסם מעת לעת.



ראוי להבהיר שנית, כי yes מספקת ללקוחותיה את האפשרות ליהנות משמונה ערוצי סרטים המובילים כיום בארץ, כולל ערוץ בלעדי של קולנוע וסדרות ישראליות מוביל. ערוצי הסרטים שלנו, המחולקים לנושאים שונים (אקשן, דרמה, אנימציה, קומדיות ועוד), משדרים מאות של סרטים חדשים בשנה!



כמו כן לאחרונה הוספו בחברתנו 3 ערוצי סדרות חדשים ה-YES STARS, ערוצי ספורט, ערוץ האוכל ערוץ הטיולים , הבריאות, לוגי וכד' וערוצים נוספים עתידיים. אנו מצרים על כי אכזבנו את גב' מנטל בנושא זה.



אנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי להעניק לכלל לקוחות yes חווית צפייה איכותית, מהנה ועשירה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה