מכתב תלונה שני ליס , בדרישה לזכות אותנו. |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זהו מכתב התלונה השני , במכתב הראשון התלוננתי על כך שיס לא הפסיקו לגבות מאיתנו למרות שהתנתקנו. אני ביקשתי מסוף ספטמבר 2007 בפעם הראשונה ניתוק של יס. משום שב23 בספטמבר כבר היינו מחוברים להוט.
הם דחו אותנו שוב ושוב, אמרו שיחזור נציג אזורי ורק כשהוא יתקשר יהיה ניתן לנתק..במהלך אוקטובר התקשרתי לפחות 7 פעמים כדי לדאוג שינותק ובכל פעם קיבלתי הבטחות שהנושא בטיפול... עד כדי כך התייאשתי , שעל מנת לתעד את הבקשה שלי אפילו שלחתי ליס פניה דרך אתר האינטרנט שלהם!!!
למרות כל זאת- ולמרות שיש בידי החברה תיעודי פניות רבים מאוד שלי, הם בחרו לכתוב בתגובה למכתב הקודם , שאת הפניה הראשונה לנתק את הקיו ביצעתי רק בינואר...חמישה חודשים אחרי שאני מחוברת להוט ולא משתמשת בשירות ובמוצר שלהם כלל!!! כלומר, חמישה חודשים אחרי הפניה הראשונה שלי אליהם בעניין.!!! זהו סילוף של מהלך העניינים, ואני דורשת מיס כי יעשו בדק בית בכל הקשור לטיפול בבקשתי.
בתגובה לתלונה שלי, ענו יס כי יזכו אותי על תקופה של כמעט חודש ...גם את הזיכוי הזה טרם קיבלתי.
אני לעומת זאת דורשת זיכוי של כל התקופה - חמישה חודשים.
|
נזק כספי ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|