פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות צפיה HD נושא התלונה:
גז גל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
החודש 3 כאשר התחברתי למסלול ה HD ישנם תקלות צפייה חוזרות ונשנות כאשר הגיע טכנאי והחליף את הממיר שתי פעמיים ותקלות אלו חוזרות כל הזמן כאשר אתמול יום ה' 24/04/08 נאמר לי יש להוריד עידכון גירסה מיוחד בשבילי ויעדכנו אותי בהתאם .
ההורדה בוצעה ותקלה זו לא ניפתרה
כאשר אני דורש לנתק את ממיר הHD טוענת החברה כי אני צריך לשלם קנס כספי של 500 ש"ח .
מה שאני יודע זה כי החברה לא עמדה בחוזה שנחתם דבר ראשון אי יכולת צפייה כמו בנאדם ודבר שני ערוצי ה HD אמורים להיות פתוחים לכל ההיתחייבות שלי וגם את זה הם לא ביצעו.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה פנייתו של מר גז ובהתאם נבקש להתייחס.



ביום ה-27.5.2008 טופל הלקוח ע"י נציגת קשרי לקוחות, ללקוח אושרה ע"י מנהלת צוות בקשרי לקוחות החלפת ממיר ה-HD בממיר

ה"יס מקס" ללא תשלום דמי יציאה ממבצע ה HDוללא עלות הגעת טכנאי ללקוח.

ביום ה4.5.2008 בוצעה התקנת המקס ונאסף ממיר ה-HD בבית הלקוח ע"י טכנאי yes ללא תשלום.



בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה