|
|
|
|
|
|
תקלות צפיה HD |
נושא התלונה: |
גז גל |
שם/כינוי: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
החודש 3 כאשר התחברתי למסלול ה HD ישנם תקלות צפייה חוזרות ונשנות כאשר הגיע טכנאי והחליף את הממיר שתי פעמיים ותקלות אלו חוזרות כל הזמן כאשר אתמול יום ה' 24/04/08 נאמר לי יש להוריד עידכון גירסה מיוחד בשבילי ויעדכנו אותי בהתאם .
ההורדה בוצעה ותקלה זו לא ניפתרה
כאשר אני דורש לנתק את ממיר הHD טוענת החברה כי אני צריך לשלם קנס כספי של 500 ש"ח .
מה שאני יודע זה כי החברה לא עמדה בחוזה שנחתם דבר ראשון אי יכולת צפייה כמו בנאדם ודבר שני ערוצי ה HD אמורים להיות פתוחים לכל ההיתחייבות שלי וגם את זה הם לא ביצעו.
|
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
קיבלנו בתודה פנייתו של מר גז ובהתאם נבקש להתייחס.
ביום ה-27.5.2008 טופל הלקוח ע"י נציגת קשרי לקוחות, ללקוח אושרה ע"י מנהלת צוות בקשרי לקוחות החלפת ממיר ה-HD בממיר
ה"יס מקס" ללא תשלום דמי יציאה ממבצע ה HDוללא עלות הגעת טכנאי ללקוח.
ביום ה4.5.2008 בוצעה התקנת המקס ונאסף ממיר ה-HD בבית הלקוח ע"י טכנאי yes ללא תשלום.
בברכה
|
פתרון: |
|
|
|