פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לניתוקמחברת יס כנסו נושא התלונה:
יום טוב ישראל יוםטוב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברת יס לניתוק ואמרו לי שאני ישלם קנס שאלתי מה פשר הקנס אני סיימתי תחוזה אתכם אנו לי נציגה של יס בשם אלינור כי חידשתי תחוזהביס אמרתי לה למה לי לחדש אני ביס אמרה לי שבמחשב שלה רשום שאני בצעתי תחוזה שאלתי אותה עים זה חתום אמרה לא אז משתמה שיס פועלת שלא כחוק ומנצלת את התמימות של אנשים שלא מתקשרים כל הזמןולכן שלחתי פקסל086260017 על ביטול הוראת הקבע ליס וגם בשחתי עים אלינורעל זה שאני פונה לביטול הוראת הקבע
אלינור פשוט ירדה לשפה ירודה ואמרה לי על תעשה אלי אבו עלי ראתי עים מי יש לי עסק וניתקתי תשיחה
בתודה ישראל יום טוב
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 5.5.2008 בעניינו של מר ישראל יום טוב.

בהתאם לרשומות החברה נמצא כי ביום 29.7.2007 סיכם מר יום טוב למול נציגי yes במוקד השירות על הצטרפות למבצע צפייה למשך שנה אחת החל מיום 1.8.2007 ובהתאם לנספח תנאי המבצע אשר הובאו לידיעתו ולאישורו.



לאור האמור לעיל, רק החל מיום 29.7.2007 באפשרותו של מר ישראל יום טוב לסיים התקשרות ללא החזר עלות הטבה למבצע אשר הוענק לו למשך שנה אחת.



יצוין כי על מר יום טוב לעדכן אמצעי תשלום תקין ברשומות החברה עד להחזרת ציוד הקצה אשר הותקן על ידינו בביתו ועד לאחר ביצוע הליך גמר חשבון.



אנו מאחלים למר ישראל יום טוב המשך צפייה מהנה ומקווים כי יבחר להמשיך התקשרותו למולנו.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה