פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
להתנתק מיס זה קשה מאוד. נושא התלונה:
משה אלי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏11 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחובר ליס בתאריך 11/4/08 סימתי את ההתחיבות שלי ליס וביקשתי להתנתק מיס שבוע לפני סיום ההתקשרות שלי עם יס התקשרתי וביקשתי להתנתק ועד היום לא ניתקו אותי.מהסיבות הבאות
1)אני התחיבתי לחבילה לשנה אך לא ידעתי שאני מחויב ליס מקס ל3 שנים.ואם אני מחויב ליס מקס 3 שנים אין אפשרות להתנתק אלה בתשלום כנס על היס מקס.מה קשור אחד לשני אני לא יודיע.
2)עשרות טלפונים להחשיך את המסך לא עזרו ויס מבקשים שאשלח להם פקס בכדי שיחשיכו את המסך האים כשאנו רוצים לשנות חבילות או להתחבר ליס או להזמין תוכנית או סרט הם מבקשים פקס.והאים בכול בית יש פקס.
ולמה לא לשלוח במייל
עלבון התרדה סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים לך על פנייתך בעניינו של מר משה.

ביום 1.4.08 פנה לראשונה מר אלי ל-yes בבקשת ניתוק. בהתאם לכך החל הליך הניתוק והצעות החברה למבצעי המשך.

הלקוח ביקש להישאר באותו מבצע ומחיר כפי שהיה במינויו עד למועד זה, yes הציעה מבצעי המשך והלקוח מצידו סרב, בהתאם לאמור נקבע מועד

לאיסוף ציוד הקצה ליום 16.4.08.

במועד האמור, הגיע טכנאי yes לבית הלקוח לאיסוף הציוד, הלקוח סירב למסור את הציוד מהטעמים השמורים עמו.

ביום 16.4.08 הלין הלקוח על התחייבותו למבצע מכשיר ה- yesMax ועל כן סירב להשיבו.

מיותר לציין כי הלקוח התחייב למבצע yesMax לתקופה בת 36 חודשים, בכפוף לחתימתו. העתק חתימת הלקוח מצויה במשרדי החברה.

23.4.08 פנה לראשונה הלקוח להחשכת ערוצי המנוי, בהתאם נשלח טופס לביתו וביום 27.4.08 הוחשכו הערוצים מיד עם קבלת הטופס החתום על ידי הלקוח.

בברכה yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה