חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אנו מודים לך על פנייתך בעניינו של מר משה.
ביום 1.4.08 פנה לראשונה מר אלי ל-yes בבקשת ניתוק. בהתאם לכך החל הליך הניתוק והצעות החברה למבצעי המשך.
הלקוח ביקש להישאר באותו מבצע ומחיר כפי שהיה במינויו עד למועד זה, yes הציעה מבצעי המשך והלקוח מצידו סרב, בהתאם לאמור נקבע מועד
לאיסוף ציוד הקצה ליום 16.4.08.
במועד האמור, הגיע טכנאי yes לבית הלקוח לאיסוף הציוד, הלקוח סירב למסור את הציוד מהטעמים השמורים עמו.
ביום 16.4.08 הלין הלקוח על התחייבותו למבצע מכשיר ה- yesMax ועל כן סירב להשיבו.
מיותר לציין כי הלקוח התחייב למבצע yesMax לתקופה בת 36 חודשים, בכפוף לחתימתו. העתק חתימת הלקוח מצויה במשרדי החברה.
23.4.08 פנה לראשונה הלקוח להחשכת ערוצי המנוי, בהתאם נשלח טופס לביתו וביום 27.4.08 הוחשכו הערוצים מיד עם קבלת הטופס החתום על ידי הלקוח.
בברכה yes
|
פתרון: |
|
|