פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רישום משך זמן התחייבות כפול מהעסקה בפועל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-8 חודשים יצר עימי נציג של חברת יס שיחה טלפונית ואמר לי שאם אני מתחייב לשנה אני מקבל מחיר נמוך יותר, הסכמתי טלפונית ולא קיבלתי אף מסמך שמאשר את תנאי המבצע בנוסף לא צויין בפניי קנס במקרה ואני מתנתק.
היום (28/4/08), התקשרתי לחברה לברר מתי מסתיימת השנה והתברר לי שהנציג חייב אותי לשנתיים (דבר שמעולם איני עושה באף עסקה!!!)
בקשתי את שם הנציג ע"מ שאתבע אותו וסורבתי כמו כן מבחינתם חובת ההוכחה עליי.
זו חוצפה שאין כדוגמתה.
כספי סוג הנזק :
העמדת ההתחייבות לזמן שנקבע מראש, קרי שנה אחת (עוד כ 4 חודשים מהיום) פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
yes מציעה מגוון מבצעים ללקוחותיה החדשים והותיקים כאחד. המבצעים השונים מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים.



מעת לעת מציעה yes מגוון של מבצעים ותכניות המשך ללקוחותיה הקיימים עבור שירותי צפייה, שירותי אינטרנט ובצרוף הטבות שונות וזאת על מנת להמשיך ולחדש את מגוון השירותים האטרקטיביים שמציעה yes לפי בחירתם האישית והרגלי הצפייה שלהם, כמו גם לפי העלות הכספית המתאימה להם. לכל לקוח אפשרות הבחירה להצטרף למסלול המתאים והטוב ביותר עבורו.



בהתאם לרשומות yes ובניגוד לטענתו של מר פנסקי ביום ה- 11.9.2007 באישורו ובהסכמתו של הלקוח, שונה מקבץ הערוצים במנוי, למבצע ללקוחות קיימים להלן מבצע OCJ כולל מסלול מוזל ללקוחות קיימים לתקופה בת 24 חודשים. על כן לא ברורה טענתו.

ויובהר, כל פרטי המבצע הובאו לידיעתו במעמד העסקה הטלפונית מיום ה-6.9.2007 לרבות נושא התחייבותו.



זאת ועוד ביום ה-14.9.2007 נשלח לכתובת המנוי נספח המבצע המפרט תנאיו במלואם.



בהתאם לאמור לעיל yes פעלה בעניינו של מר פנסקי כדין ובהתאם למסוכם עמו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה