פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה לתלונה שנפתחה דרך אתר האינטרנט של יס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך ה- 10 לאפריל 2008 כתבתי תלונה באתר האינטרנט של יס, ומיד נשלח אלי דואר אלקטרוני המבטיח כי תוך 72 שעות יווצר עימי קשר והטיפול בתלונה יענה. מאז פניתי וחזרתי על בקשתי עוד פעמיים אך עדיין, אין כל מענה.
אני לקוח יס מעל שנתיים ומעוניין להצטרף לשירות YES MAX. פירסומי רדיו רבים מבטיחים קבלת ממיר YES MAX תמורת 300 כוכבי ישראכרט וללא תוספת תשלום (אין לי בעיה להתחייב ל-3 שנים). כאשר אני ביקשתי להשתתף במבצע זה הוסבר לי שאני לא יכול ובמקום, הוצע לי לרכוש ממיר YES MAX תמורת 960 ש"ח או 760 ש"ח עם התחייבות ל-3 שנים.
תלונתי לאנשי YES היא כפולה - הראשונה - מדוע אתם לא עונים לתלונה שפתחתי דרך האתר שלכם? למה הבטחתם "לחזור אלי תוך 72 שעות" ולא חזרתם? השניה - למה תקנון המבצעים שלכם כל כך כפוי טובה כלפי הלקוחות שלכם? אני מבין שיש לכם אינטרס לפנות לליבו של לקוח HOT ולגרום לו לעבור אליכם, אבל האם זה אומר שתסכימו לרמוס כך את ריגשותיהם של לקוחותיכם? הרי הפתרון פשוט, שווה לי יותר להתנתק מכם (גם בעלות קנס של עד 760 ש"ח, עלות הממיר אותה אתם דורשים), לעבור לHOT ואז לחזור אליכם (או אולי להישאר ב- HOT כי שם ארגיש נוח יותר עם שירות הלקוחות? מה אתם אומרים? שווה לכם המשחק הזה? אני לא נהנה מהמשחקים הללו) לא רוצה לאיים סתם בניתוק או לדרוש מה שלא מגיע לי. הטענה שלי פשוטה - הפער בין ההבטחות ללקוחות חדשים לבין התנאים של הלקוחות הקיימים גדול מדי. אני חושב שגם כלקוח קיים אני צריך להיות זכאי לקבל ממיר YES MAX תמורת 300 כוכבים, ולא לשלם מינימום של 760 ש"ח.
בתודה מראש, אייל

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 20.5.08, בהמשך לפנייתו של מר איל בנושא מבצעים לקבלת שירותי מכשיר ה- yesMax.



ראשית ברצוני לציין כי לא נתקבלה פניית הלקוח דרך אתר האינטרנט שלנו, יתכן והייתה תקלה במועד שציין ופנייתו הועברה ולא נקלטה אצלנו.



באשר למבצעים שונים בכלל ומבצעים לרכישת שירותי מכשיר ה- yesMax בפרט כפי שבוודאי ידוע לך, בגופים רבים ובחברות רבות במשק קיימים מבצעים שונים המותאמים מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. אציין כי, לכל מבצע ישנם תנאים משלו בהתאם להחלטת החברה באותה עת.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים שונים לקהל לקוחותיה בתנאים מיוחדים עבור שירותי צפייה, שירותי אינטרנט ושירותי ה- yesMax.



yes יצאה במסלולים חדשים להצטרפות לשירותי ה-yesMax כפי שהיא יוצאת מעת לעת במבצעים שונים.



מודעות הפרסומת למבצעים החדשים, פונות לציבור ומציעות להם כאמור להצטרף ל yes ולקבל את מכשיר ה-yesMax, כל זאת בכפוף לתנאי המבצע כאמור בכוכביות המופיעות בתחתית הפרסומת. תנאי המבצע קובעים כי המבצע מיועד ללקוחות חדשים המצטרפים לשירותי yes, כלומר המבצע אינו מיועד ללקוחות קיימים.



כידוע, החברה מציעה מגוון מבצעים ללקוחותיה החדשים והותיקים כאחד. המבצעים השונים מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים.



יתרה מזאת, מעת לעת מציעה החברה מגוון של מבצעים ותכניות המשך ללקוחותיה הקיימים עבור שירותי צפייה, שירותי אינטרנט ובצרוף הטבות שונות וזאת על מנת להמשיך ולחדש את מגוון השירותים האטרקטיביים שמציעה החברה- כדרכה מיום הקמתה.



אבקש לציין כי מבצעים רבים מוצעים כיום ללקוחות חדשים המצטרפים לשירותי החברה וללקוחות קיימים. כל מבצע מכיל תנאים וחיובים שונים מצד הלקוח והחברה גם יחד. משכך, לא יהיה זה נכון לערוך השוואה בין המבצעים השונים אותם מציעה החברה.



כל לקוח חדש המצטרף לשירותינו מקבל מבצע הכרות מוזל בשל היותו לקוח חדש, גם למר ברמן בעת הצטרפותו לחברתנו הוענק מבצע הכרות.



שיטת שיווק זו מקובלת בענפים רבים במשק כמו לדוגמא: רשתות סלולריות, עיתונים יומיים שירותי אינטרנט ועוד.



בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה