|
|
|
|
|
|
אי הודעה סבירה על סיום מבצע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 31 יולי 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת יס מידעת את לקוחתיה על סיום מבצע דרך מכשיר הטלויזיה בלבד.
בתום תקופת המבצע מחויב המנוי בדמי מנוי מלאים ללא מבצע (הפרש של כ- 200 ש"ח לחודש).
לאחר שהלקוח מזהה שהוא מחויב במחיר בלתי סביר (לאחר קבלת חיוב הויזה , כחודש) הוא פונה לחברה והחברה מצרפת אותו לאחד ממסלולי המבצעים.
ביס נאמר לי שחתמתי על כך בהסכם ההתקשרות (האם אין בעיה של חוזים אחידים?) ועוד הוסיפה אשת השירות ואמרה ש- 90% מהלקוחות שמים לב בתוך יומים שלושה. בחישוב פשוט ניתן לראות כי יס מרוויחה כל שנה מתרגיל זה בין שני מליון לחמישה מליון ש"ח (כ- 400,000 מנויים, הפרש ליום כ- 6 ש"ח).
לאחר שיס סרבו להחזיר לי 220 ש"ח הודעתי לחברת האשראי להקטין את סכום החיוב של אותו חודש ב- 220 ש"ח. יס במקביל להתנהלות מול חברת האשראי חייבה שנית סכום זה בחשבון החודשי השוטף. כמובן שגם סכום זה בוטל ע"י חברת האשראי.
|
לבטל את המשך הגביה של 220 ש"ח האמורים. מאחר ויס לא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|