פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הודעה סבירה על סיום מבצע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת יס מידעת את לקוחתיה על סיום מבצע דרך מכשיר הטלויזיה בלבד.
בתום תקופת המבצע מחויב המנוי בדמי מנוי מלאים ללא מבצע (הפרש של כ- 200 ש"ח לחודש).
לאחר שהלקוח מזהה שהוא מחויב במחיר בלתי סביר (לאחר קבלת חיוב הויזה , כחודש) הוא פונה לחברה והחברה מצרפת אותו לאחד ממסלולי המבצעים.
ביס נאמר לי שחתמתי על כך בהסכם ההתקשרות (האם אין בעיה של חוזים אחידים?) ועוד הוסיפה אשת השירות ואמרה ש- 90% מהלקוחות שמים לב בתוך יומים שלושה. בחישוב פשוט ניתן לראות כי יס מרוויחה כל שנה מתרגיל זה בין שני מליון לחמישה מליון ש"ח (כ- 400,000 מנויים, הפרש ליום כ- 6 ש"ח).
לאחר שיס סרבו להחזיר לי 220 ש"ח הודעתי לחברת האשראי להקטין את סכום החיוב של אותו חודש ב- 220 ש"ח. יס במקביל להתנהלות מול חברת האשראי חייבה שנית סכום זה בחשבון החודשי השוטף. כמובן שגם סכום זה בוטל ע"י חברת האשראי.
לבטל את המשך הגביה של 220 ש"ח האמורים. מאחר ויס לא פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה