פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בת ים כתובת:
תיאור הבעיה:
חמותי מנוייה של יס כל שנה בסוף אפריל אנו מתקשרים לקבל מבצע חדש. השנה יס החליטו שהם לא מרוויחים מספיק מהלקוחות ולכן מיוזמתם התקשרו לחמותי בחודש מרץ (חודשיים לפני תום המבצע) ואמרו לה שהמבצע עומד להסתיים והציעו לה מבצע חדש יקר ב- -.16 ש"ח לחודש וכבר החלו לחייב. פניתי אליהם ומאוד כעסתי אמרתי שאין לי בעייה עם עליית המחיר אבל למה חודשיים קודם? דרשתי החזר על חודשיים אלו והם סרבו בתוקף. אני רואה בכך הונאת הציבור, ממש גניבה.....
כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור חודשיים פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 20.5.2008 בענינה של הגב' יעל.



בהתאם לרשומות yes נמצא כי ביום 1.5.2007 נרשם במנוי על שם הגב' ורדה ברק מבצע צפייה למשך שנה אחת ובהתאם לתנאי המבצע אשר הובאו לידיעתה.



כשירות חדש ללקוחותינו ועל מנת להקל עליהם את הליך לחידוש מבצע לתקופה נוספת ביום 25.2.2008 סוכם למול הגב' ורדה ברק על חידוש מבצע צפייה לשנה נוספת והחל מיום 2.3.2008 וזאת בהתאם לסיכום למולה.



למרות האמור, נמצא כי ביום 5.5.2008 נרשם במנוי מבצע צפייה למשך שנה אחת ובהתאם לסיכום למול הגב' יעל ברק.



לאור פנייתך, יזוכה חשבון המנוי בגין הפרשי חיוב לתקופה 2.3.2008 - 1.5.2008



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה