חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 27.5.08, בהמשך לפנייתה של הגב' מזל בנושא כפילות חיוב בין yes לבין חברת הכבלים אבקש להשיב בנושא.
בנושא ניתוקה של הגב' גבאי מחברת הכבלים, היא חוברה לשידורנו כאמור ביום 18.6.07, במעמד ההתקשרות למול yes הצהירה על היותה מנוייה של חברת הכבלים וחתמה על טופס לבקשת ניתוק מהכבלים.
על פי הנוהל ועל פי דין אנו שולחים את הודעת הניתוק לפחות 48 שעות לפני מועד חיבור הלקוח לשירותינו, במקרה דנן נשלחה ההודעה לחברת הכבלים כדין.
עם קבלת פניית הלקוחה ל-yes והטענה לכפילות חיוב מול חברת הכבלים לתקופה ארוכה יותר, נערכו מספר בדיקות ע"י נציגנו מול חברת הכבלים.
חשוב להדגיש כי לאור אי שיתוף הפעולה בעת האחרונה של חברת הכבלים מול נציגינו, אנו מבקשים מלקוחותינו ליצור קשר בדחיפות עם חברת הכבלים ולדרוש ניתוק המנוי והפסקת החיוב בגינו באופן מיידי! חברת הכבלים בפניית הלקוח אליהם באופן ישיר מחויבת על פי חוק להיענות לדרישתו.
לאחר בדיקה בנושא מול חברת הכבלים , מינויה של הגב' גבאי נותק בפועל משירותיהם ביום ה- 27.9.07 ובמועד זה הפסיקו את חיוב המנוי אצלם.
לאור עיכובים בטיפול חברת הכבלים בנושא וחוסר שיתוף פעולה מצדם yes ביצעה זיכוי למינויה של הגב' גבאי בגין חיובי הצפייה בהם חויבה ע"י הכבלים החל מיום חיבורה לשירותנו ועד למועד ניתוקה אצלם (על פי מידע שהתקבל מחברת הכבלים ). בוצע זיכוי ביום ה- 17.1.08 למינויה בסך 686.40 ₪.
זיכוי זה ניתן כמחווה שרותית ועל מנת להיטיב עם הלקוחה ולא כמדיניות גורפת של חברתנו.
בנושא חיובים נוספים אותם נדרשת הגב' גבאי לשלם בחברת הכבלים או ע"י בא כוחם , לצערי נושא זה אינו באחריותנו.
הזיכוי שהתקבל מחברתנו הנו בגין כפילות חיוב לשירותי צפייה בלבד, את חיובי חברת הכבלים היה על הגב' גבאי לשלם במועד דרישת התשלום הראשונה, אי תשלום גרם להעברה לטיפול משפטי ולהוצאות נוספות שאינן באחריות yes .
בברכה,
|
פתרון: |
|
|