פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השפלה עוגמת נפש עלבון וביזוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום הגיע טכנאי לביתי למטרת החלפת ממיר שחדל לעבוד הטכנאי הגיע עם ממיר משומש מאובק מלוכלך ושרוט .התקשרתי למוקד העבירו אותי לבחורה בשם אלינור מצוות זאב .אשה גסת רוח מעליבה מתנשאת חוצפנית ומבזה את לקוחותיה של חברת יס .הסברתי לה על כך שהגיעה לביתי הטכנאי אך עם ממיר משומש אמרה לי כך "זה מה יש אין לנו ממירים חדשים זה הממיר שאתה מקבל ואם לא בא לך עליו אתה יכול לשלם קנס בסך 1000 שח ולעזוב את יס "הסברתי לה שאני לקוח ותיק שדורש ממיר חדש נקי ולא שרוט אמרה לי שוב" אדוני אתה יכול לרצות אבל זה מה שיש לא מתאים לך תעזוב " ביקשתי לדבר עם הממונה עליה אך אמרה לי" אין לי ממונים אני המנהלת הבכירה שיש רק אני מחליטה כאן זה מה שיש אין מנהל מעלי אני זו שקובעת וכל עוד אני המנהלת היחידה זה הממיר שישנו ואם אתה לא רוצה אותו אני יגיד לטכנאי שיחזור לקחת אותו ואת שאר הממירים שיש לך תשלם את 1000 השקלים קנס ולך לאן שאתה רוצה אמרה לי "אדוני אתה מבזבז לי את הזמן שלום ולהתראות וניתקה לי את הטלפון בפנים
הזדעזעתי מעולם לא זכיתי ליחס שכזה אני הלקוח המשלם במיטב כספי עבור מוצר וזוכה להשפלה שכזו מנציגת החברה אשר מעליבה פוגעת מדברת בחוצפה כאילו אני כלום ושום דבר ועל כך אני מלין .לא ייתכן שאינה תאפשר לי לדבר עם נציג נוסף של החברה ,של מנהל אחר אשר אמון על קשרי הלקוחות ולכן הזעם העצום
עוגמת נפש השפלה וביזוי סוג הנזק :
פיצוי והתנצלות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים למר אורבך על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את טענותיו, אשר מהן עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.

מר אורבך פנה לשירות הלקוחות של חברתנו בפנייה זהה באמצעות אתר אינטרנט של yes. כאשר בהמשך לפנייתו בוצעה שיחת מנהל על ידי מנהל במוקד שירות הלקוחות של חברתנו. ופנייתו של מר אורבך טופלה לשביעות רצונו.

אנו מתנצלים על אי הנעימות באם נגרמה למר אורבך.

אשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה