פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי ניתוק נוספים בסך 399 שח למרות קנס יציאה קודם נושא התלונה:
כהן ארמונד שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏08 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר קיבלתי הצעה טובה מחברת הוט החלטתי להתנתק מיס,ב22-01-08 התחברתי להוט,מיד הודעתי ליס על ניתוק. רק אחרי חודש הסכימו לבוא לקחת את הממירים. בררתי אם יחייבו אותי על חודש נוסף והנציגה אמרה לי שיחייבו אותי על קנס יציאה של מבצע מונדיאל בלבד . בפברואר חייבו אותי על חשבון שוטף + קנס יציאה ממבצע מונדיאל בסך 190 שח, התקשרתי ליס ונציגת שירות הודיעה לי שזה חשבון אחרון ו190 שח זה הקנס .עכשיו באפריל הם נזכרו להעניש אותי על הניתוק מיס בקנס נוסף של 399 שח . נציגת יס אמרה לי שזה קנס יציאה על הטבה , איזה הטבה ?? אמרתי לה שחוץ ממבצע מונדיאל אין לי שום התחייבות נוספת , אמרה שדיברו איתי בטלפון וככה כתוב במחשב ואין מה לעשות ואי אפשר להחזיר את הכסף שנלקח בטעות .בקיצור חברה גדולה לוקחת כסף מהאזרח הקטן כל אימת שבא לה ואנו חסרי אונים.
בזבוז זמן מיותר סוג הנזק :
החזרת דמי ניתוק שנלקחו ללא סיבה אמיתית פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך מיום 28.5.2008 בעניין פנייתו של מר כהן.



yes מצרה על החלטתו של מר כהן לסיים התקשרותו למולנו.



בהתאם לרשומות המנוי נמצא כי ביום 13.8.2007 נרשם במנוי על שם מר כהן מבצע מסוג OKS* למשך שנה אחת ובהתאם לנספח תנאי המבצע אשר הובא לידיעתו.



ביום 18.1.2008 התקשר מר כהן לנציגי החברה במוקד השירות ובירר לגבי סטטוס המנוי. במעמד שיחה זו הוסבר לו כי הנו בהתחייבות ל-yes עד לחודש אוגוסט 2008.



למרות האמור, ביום 28.1.2008 התקבלה בחברתנו הודעת הכבלים על בקשתו לניתוק משירותינו ובהתאם לכך, ביום 30.1.2008 הוסרו שירותי התוכן מרשומות המנוי והופסק על ידינו חיוב בגינם.



ביום 26.2.2008 נאסף ציוד הקצה מביתו ובהתאם למתואם למולו ונותק המנוי על שמו. חשבון המנוי חויב בסך 30.1.2008 בסך 189 ש"ח בגין חיוב עלות הטבה למבצע מונדיאל וביום 4.3.2008 בסך 399 ש"ח בגין החזר עלות הטבה למבצע צפייה כאמור.



לאחר ביצוע הליך גמר חשבון המנוי לא יעשה על ידינו הליך כל שימוש באמצעי התשלום אשר עדכן מר כהן ברשומות yes.



אנו מודים למר ארמונד כהן על התקופה בה היה חלק ממשפחות לקוחות yes.



נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה