פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הגעה ללא הודעה ללקוח והתנהגות בלתי הולמת של נציגת קשרי לקוחות נושא התלונה:
קסטיאל דוד שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
המכתב נשלח גם לחברת YES דרך אתר האינטרנט של החברה.
לאחר לא מעט שנים שהייתי לקוח של חברת YES, היום בשעה תשע וחצי בבוקר עובדת במחלקת קשרי לקוחות הצליחה לקלקל לחלוטין את הרושם שהיה לי על שירות חברת YES.
לאחר שתאמתי התקנת ממיר HD להיום בבוקר חברת YES החליטה על דעת עצמה לדחות אותה בלי להודיע לי (למרות שמישהו רשם "ניסינו להודיע ללקוח" ואין לי מושג מה פירוש המילה "ניסינו" כשהטלפונים בבית לא צלצלו וכמובן שלא טרחו להשאיר לי הודעה).
כמובן שהדחייה שיבשה לי את כל היום והקש ששבר את גב הגמל הוא השיחה עם נציגת קשרי הלקוחות שעל פי צורת הדיבור וההתנהגות שלה, אין לה שמץ של מושג בנושא שירות לקוחות ולא הבינה שאני הלקוח והעדיפה להאשים אותי בצרות של חברת YES. אני מקווה שהיא לא שיקרה והשיחה מוקלטת ואם מישהו יוכל להקשיב לשיחה אני מקווה שיבינו על מה אני מדבר. מעולם לא נתקלתי בנציגה חצופה שצועקת על הלקוח ומתעקשת להסביר לו למה החברה בסדר ושאין מה לעשות.. ככה זה. בקיצור, תשובות לא רציניות שלא הייתי מצפה מחברה גדולה ורצינית כמו חברת YES.
הודעתי לחברה כי ב-15 ליולי עם תום תקופת ההתחייבות שלי אני מבטל את הוראת הקבע בכרטיס האשראי ומתנתק, אלא אם כן אקבל פיצוי והתנצלות הולמים.
בזבוז זמן וכסף, עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
לשיקול החברה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
חברת yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות , כפי שעולה מפנייתו של מר קסטיאל לרבות שיחתו עם נציגתנו ואי הנוחות באם נגרמה לו . תוכן פנייתו התקבל גם באתר האינטרנט של yes והועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת הפנייה ולמנהליה הישירים של הנציגה.



אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצל מר קסטיאל בנושא השרות ללקוח.



עם קבלת פנייתו נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המנוי ולמול נציגתנו, בכל מקרה כל הפרטים טופלו בשיחה עם מר קסטיאל על ידי מנהלה הישיר.



אוכל להבטיח כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.



אשמח להעניק למר בלחסן כמחווה שרותית, 2 סרטים מספריית ה- DvdBox להזמנה וצפייה ללא תשלום (לא כולל סרטי ארוטיקה והזמנות כדורגל), הטבה זו ניתן לממש עד לתאריך 5.6.09.





אני מקווה כי מר קסטיאל ייהנה משרות ללא דופי בעתיד.



אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה