פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע,משקרים ואי עמידה בתאני החוזה,החזרת כספים נושא התלונה:
אליהו דוד שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
פניתי לחברת יס לקבל מידע האם אני אעזוב את חברת הוט ואקבל קנס,הם ישלמו? התשובה הייתה חיובית ,חד משמעית,לצערי הדברים אינם ככה ,חוייבתי פעמיים ,הן ע"י הוט והן ע"י יס,פניתי ליס כמה וכמה פעמים ,אך תמיד הייתה להם תשובה,גם לאחר שסוף סוף אמרו לי שהכסף יועבר אליי בתאריך 13.05.08 ,הייתה להם סיבה מדוע לא,כמובן,חשוב לציין ששוחחתי איתם יום לפני על מנת לוודא והתשובה הייתה כפי שאמרתי ,חיובית,היום ,אני שוב מוצא את עצמי בין יס להוט,שיס טוענים משום מה שלא קיבלו את החשבוניות,לאחר שאמרו שהחשבוניות במערכת ואין בעיה ,ומול הוט שישלחו לי את החשבוניות שחוייבתי גם לאחר שהודעתי על ניתוק
אנא מכם,גם אם לא אקבל את כספי בחזרה,חייבים לשים קץ לגופים אלה אשר מנצלים אותנו האזרחים
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
בהמשך לפנייה זו הריני לאשר כי במועד חיבורו של מר אליהו לשירותינו ביום ה- 14.3.08 נציגנו הבטיח כי במידה ויחויב ע"י חברת הכבלים בקנס עקב ניתוקו משירותיהם, חברת yes תבצע למנוי החזר כספי עד לסך של 640 ש"ח כנגד הצגת חשבונית הכבלים עם חיוב זה .



ביום ה- 21.5.08 התקבלה בחברתנו באמצעות הפקס חשבונית של מר אליהו הכוללת חיוב בגין שירותי הצפייה ודמי התחייבות לחברת הוט בסך כולל של 318.24 ש"ח.



נבקש להדגיש כי עם הצגת חשבונית הכבלים המהווה אסמכתא ברורה ומפורטת בה מצוין מהות החיוב וסכומו בוצע זיכוי למנויו של מר אליהו בסך של 318.24 ש"ח כמובטח .



הזיכוי בוצע ביום 29.5.08 ישירות לאמצעי התשלום המעודכן ברשומות מנויו של מר אליהו.



אנו שמחים על בחירתו של מר אליהו בחברתנו ומאחלים לו צפייה מהנה בשידורינו.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה