פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בלקוחות שמשלמים הרבה כסף נושא התלונה:
טימסיט שרון שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כבר שלושה וחצי חודשים שאני לא מצליח לראות בערב אחרי העבודה שידורים בטלויזיה מכוון שיס לא עולה על הבעיה שלי ואני בנתיים משלם כול חודש 280 שח על כלום שאני רואה הגעתי לכול המוקדנים ואין להם תשובה לעיניין.
לאחרונה ניתקלתי מס' רב של פעמים בתקלות חוזרות ונישנות עברתי כמה מוקדנים כולל המנהל תשובה לתת לי לא היה להם , התשובה היחידה היתה: "אין מה לעשות אין מי שיטפל בך", נישארתי משעה 19:30 ללא

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
קיבלנו בתודה את פנייתו של מר טימסיט שבנדון.



צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיאר מר טימסיט בפנייתו ועל אי הנוחות עקב תקלת הצפייה.



אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא למול הגורמים הרלוונטיים לרבות האחראים על המערך הטכני בחברתנו.



בהתאם למידע שבידי , במהלך החודש האחרון התקבלו מספר פניות טלפוניות בשם מר טימסיט בנושאים טכניים.



מבדיקה ברשומות המנוי, עם קבלת פנייתו של הלקוח ביום ה- 10.5.08 דאגה yes לשלוח טכנאי שירות לכתובת ביתה לפתרון התקלה.



צר לי על העיכוב בפתרון התקלה בהקשר זה יצוין, כי החברה מעסיקה מטעמה רק טכנאים מקצועיים, מיומנים ומוסמכים לביצוע השרות, לעיתים איתור התקלה ותיקונה מתארך מעבר למשוער או לצפוי. תקלות קורות בכל מערכת טכנית, חלקן פתירות באופן מיידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני מיוחד ועבודה רבה יותר.



מבדיקה ברשומות המנוי והבניין, התקלה סודרה ביום ה-19.5.08.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה