חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
קיבלנו בתודה את פנייתו של מר טימסיט שבנדון.
צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיאר מר טימסיט בפנייתו ועל אי הנוחות עקב תקלת הצפייה.
אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא למול הגורמים הרלוונטיים לרבות האחראים על המערך הטכני בחברתנו.
בהתאם למידע שבידי , במהלך החודש האחרון התקבלו מספר פניות טלפוניות בשם מר טימסיט בנושאים טכניים.
מבדיקה ברשומות המנוי, עם קבלת פנייתו של הלקוח ביום ה- 10.5.08 דאגה yes לשלוח טכנאי שירות לכתובת ביתה לפתרון התקלה.
צר לי על העיכוב בפתרון התקלה בהקשר זה יצוין, כי החברה מעסיקה מטעמה רק טכנאים מקצועיים, מיומנים ומוסמכים לביצוע השרות, לעיתים איתור התקלה ותיקונה מתארך מעבר למשוער או לצפוי. תקלות קורות בכל מערכת טכנית, חלקן פתירות באופן מיידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני מיוחד ועבודה רבה יותר.
מבדיקה ברשומות המנוי והבניין, התקלה סודרה ביום ה-19.5.08.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|