פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עודף + עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

א,ג,נ.
שלום רב,
ראשית , ברצוני לציין כי חווית הלקוח שעברתי דרך שירות הלקוחות שלכם , איכזבה אותי בצורה קשה ביותר. למרות סיכומים בכתב מול נציג המכירות שלכם- גל מורד לחיבור טלוויזיה בסך של 219 ש"ח לחודש ,כאשר חודש ראשון חינם . וכמו כן , חיבור אינטרנט מהיר לשנה חינם .
(נשלחו 2 פקסים מטעמי לבקשתם ,שמאמתים עיסקה זו לידי גלית ולידי נירית מצוות לירן ) ולמרות זאת:

א) חוייבתי בחודש הראשון ולמרות שסוכם עימי בכתב כי החודש ראשון יהיה ללא תמורה.

ב) להפתעתי כי רבה נוכחתי לראות כי סכום שחוייב , גבוה בהרבה מהסכום שסוכם מול נציג המכירות, וכולל בחובו רכיבי תשלום שלא סוכמו מול הנציג מטעמכם.

ג) נשלח לכם מכתב בפקס בתאריך 16.4.2008, לגבי תיאומי התקנת אינטרנט שבו תיאמתם הגעה ב 9.4.2008 ו- 15.4.2008 אך משום מה באף אחד מהתיאומים לא היגעתם ולא טרחתם ליידע אותי כלל.
יש לציין כי רק מעל לשבועיים חיברו אותי לאינטרנט וגם אז המודם היה תקול
והייתי צריך לסור לבזק סטור להחליף את המודם התקול.
מיותר לציין את עוגמת הנפש שנגרמה לי . כמו -כן לא טרחתם לענות על הפקס שנשלח אליכם. (נציג המכירות שלכם - גל מורד שלח לי ממס' פקס שלכם הודעה על זיכוי של חודשיים מתנה ללא שם לקוח).

אודה לטיפולכם בהתאם לסעיפים המפורטים בהמשך:

1) אבקש לזכות אותי במיידי בחיוב שחוייבתי בטעות ,בחודש הראשון.

2) אבקש לתקן את סכום החיוב כפי שסוכם בחוזה ביננו.

3) כפי שצויין במכתבי מתאריך 16.4.2008 אבקש פיצוי הולם בגין עוגמת הנפש שנגרמה לי.

בלשון המעטה אני מאוד מאוכזב מהשרות שלכם ו "מטירטור" הלקוחות שלכם

אשמח לתגובתכם וכמו כן אודה לטיפולכם בכל ההקדם,

בכבוד רב. שלומי
עוגמת נפש רבה והפסד ימי עבודה סוג הנזק :
תיקון המעוות +פיצוי הולם בגין עוגמת הנפש והפסד פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אנו מודים למר אשכנזי על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את טענותיו, אשר מהן עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.

בהמשך לפנייתו של מר אשכנזי לחברתנו באמצעות אתר אינטרנט בוצעה בדיקה יסודית למול מנהל מכירות בחברתנו ובהמשך לכך החזר כספי בגין חודשיים צפייה חינם לאמצעי תשלום במעודכן במערכת החברה ביום 12.06.08.

בנוסף לכך בוצע זיכוי בגין הפרשי חיוב לחשבונית חודש יוני 2008 .

אנו מתנצלים לאי הנוחות באם נגרמה למר אשכנזי.

אשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה