פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשתית לאינטרנט נושא התלונה:
בן חמו איריס שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל שוחחתי במקרה עם בזק על טעות שהם עשו ונמסר לי כי המבצע שהיה לי איתכם על התשתית הסתיים ב27.4. בשיחה עם נציגה ראשונה שדיברה ממש לא יפה ואף לא תיעדה את השיחה(מעניין למה)העבירה אותי לנציג אחר בשם ניצן, ניצן הסביר כי נשלחה אלי הודעה בממיר 10 ימים לפני תום המבצע וכי עליי לשלם מהתאריך 20.05 תחילת מבצע חדש. כשביקשתי לשוחח עם אחראי על העניין, ענתה לי נציגה בשם אילונה מצוות יונתן בחורה חצופה אשר לא יודעת כיצד לשוחח עם לקוחות. ממנה נמסר כי לא היתה אמורה להגיע הודעה מלכתחילה על תום המבצע וזה בעיה שלי. בסך הכל היא היתה אמורה להבהיר לי כי המידע שנמסר מבזק הוא שגוי ואני אמורה לפנות לבזק שוב היא והנציג הקודם כנראה לא מכירים את הנהלים וחבל שככה מטעים לקוח. וזו לא הפעם הראשונה!! אבקש ליצור עימי קשר
ועצבים במיוחד בחודש 6 להיריון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום ה- 10.6.08 , בהמשך לפנייתה של הגב' איריס בנושא תום תקופת מבצע לשירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק" דרכנו ונוהל החיוב ללקוחותינו, אבקש להשיב ולהתייחס לנושאים המועלים בפנייתה זו.



ראוי לציין, כי ישנה החלטה בחברה (נכון למועד מכתבי), כי בכל הנוגע למבצעים או תוכנית אישית שעיקרן הם צפייה בשידורי החברה, תודיע החברה (בדואר אלקטרוני על גבי המסך או בשליחה בדואר) ללקוחותיה על מועד סיום המבצע או התוכנית האישית כמתחייב בהסכם ההתקשרות של החברה עם לקוחותיה.



בנושא חיוב הגב' בן חמו ע"י חברת "בזק" בגין שירותי תשתית האינטרנט, עד ליום ה- 21.4.2008 היה מעודכן במינויה מבצע לשירותי תשתית אינטרנט של חברת "בזק" דרכנו.



בהתאם למידע שבידי ביום 21.4.2007 עודכן במנוי מסלול חדש לבקשת הלקוחה לשירותי תשתית האינטרנט של חברת "בזק" לתקופה בת 12 חודשים (להלן שנה. בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציג מטעמנו לבין הגב' בן חמו או מי מטעמה, בסמוך למועד הנ"ל, אישרה את ההצטרפות למבצע הנדון המזכה אותה בהטבה משמעותית במחיר לשרות, וזאת לתקופה מוגדרת.

בתאריך ה- 22.4.07 נשלח לביתה באמצעות הדואר נספח המבצע הכולל את תנאיו .

החל ממועד תום תקופת במצע שלהלן התשלום עבור שירותי תשתית האינטרנט נקבע על פי מחירון חברת "בזק".



אחריות המעקב בתום התקופה לניתוק השרות ולהשבת המודם לחברת "בזק" או לחלופין חידוש מבצע דרכנו מוטלת על הלקוח.



בנספח מופיעים כל תנאי המסלול כולל סעיף לגבי זכותנו להעברת פרטי הלקוח לחברת "בזק":



סעיף 1 ו' "בהצטרפותך לתוכנית זו אתה נותן את הסכמתך להעברת פרטייך לחברת בזק "



בנוסף בנספח המבצע בסעיף 2 ד' מצויין : " החל מתום תקופת המבצע תשלום בגין התשתית ישולם בכל חודש ישירות לחברת בזק באמצעות חשבון הטלפון שלך ,ובמחיר שייקבע על ידי חברת בזק " .



בנושא יחס בלתי הולם שקיבלה הגב' בן חמו לטענתה מנציגינו, yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותנו על ההשתלשלות , כפי שעולה מפנייתה לרבות שיחותיה עם נציגינו ואי הנוחות באם נגרמה לה . תוכן פנייתה הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת הפנייה.



אוכל להבטיח כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.







לשירותך בכך עת,



בברכה,



חברת yes .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה