|
|
|
|
|
|
התקנת יס מקס ללא סיכום ואישור בעל הבית |
נושא התלונה: |
לוי יעקב |
שם/כינוי: |
יום רביעי 20 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עברתי ליס לתאריך 20/2/2008 סיכמתי עם הסוכן על התקנת שני ממירים רגילים
אך התקינו ליס מקס ללא ידיעתי
וכעת דורשים ממני שאשלם את עלות הטכנאי שיבוא לההחליפו ברגיל
למרות שלא ידעתי שהוא הותקן נודע לי על כך רק ב20/5 אני לא גר בבית הזה
זה בית מושכר לאחר וסוכם עם הסוכן שכל שינוי יעבור דרכי
אך בפועל זה נעשה מאחורי גבי
|
עוגמת נפש-עלבון |
סוג הנזק : |
החלפת המקס ברגיל ללא עלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אנו מודים למר לוי על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את טענותיו, אשר מהן עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.
בהמשך לפנייתו של מר לוי, הוצאה שיחה ללקוח והוסבר כי לאחר בדיקה יסודית הוחלט לבצע החלפת מכשיר YESMAX לממיר רגיל ללא תשלום. וזה לפנים משורת הדין ובאישור חריג.
אשמח לעמוד לשרותך בכל עת. |
פתרון: |
|
|
|