פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעתם של מתקינים לאחר תאום מראש... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי שחר גוזלן מרחוב הדקלים 6 ברמת גן. לאחרונה החלטתי לעזוב את חברת הוט עקב שירותם הגרוע ולעבור לחברת יס.
הגיע לביתי נציג מאוד מחמד ואדיב בשם שלומי סיפר את כל אשר היה צריך ועזב אותנו להחליט על מעשינו.
לאחר שהחלטנו להתחבר ליס תואמה ההתקנה הראשונה של הצלחת ליום חמישי 16/05/2008 בין 8 ל- 11 בבוקר. חיכיתי בביתי עד 11:15 ומשלא הגיעו המתקינים עזבתי את ביתי ונחפזתי לעבודה. התקשרתי לנציג ואמרתי לו שיבטל את הכל אני נשאר בהוט. לאחר אין ספור שיחות התרצתי והסכמתי תמורת פיצוי עלוב של 200 שקלים לתאם את החיבור מחדש. החיבור תואם ליום שני 19/05/2008 בבוקר ואכן בוצעה התקנת הצלחת. תיאמנו מועד להגעת הטכנאי שמתקין את המפענחים ליום שלישי בין 16 ל 19- בערב ושוב לא הגיע הטכנאי !!!! היום יום רביעי גמר ליגת האלולפות משודר שאני מחכה לו בדיוק שנה שלמה !!! מוזמנים אלי חברים לראות את המשחק !!! ואין לי טלוויזיה בבית !!! תנו לי סיבה טובה אחת לשלם לכם 4000 שקל בשנה ! מצפה לתגובה הולמת ופיצוי הולם מאוד !!!
בזבוז זמן , עוגמת נפש קשה, אי נעימות , סוג הנזק :
פיצוי כספי גבוהה מאוד ותקופת נסיון להוכיח שבאמת אתם שווים משהו ! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 11.6.08, בהמשך לפניית של מר שחר בנושא הצטרפות לשירותינו אבקש להשיב בנושא.



yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות , כפי שעולה מפנייתו של מר גוזלן, תוכן פנייתו הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת הפנייה.



מבדיקה ברשומות מערכת החברה נמצא כי תואם למול מר גוזלן הגעת נציגנו לביתו לביצוע התקנת צלחת הלוויין ביום ה- 16.5.08.



עקב טעות אנוש לא הועבר תאום זה כיאות ובדרך המקובלת למחלקה הטכנית בחברתנו מה שגרם לאי הגעת נציגנו במועד המיועד.



עם פנייתו של מר גוזלן או מי מטעמו בנושא זה למוקד שרות הלקוחות שלנו, נעשו מאמצים בלתי נדלים ע"י נציגינו לתאום הגעת הטכנאי באופן מיידי, למרות מאמצים אלו לא עלה בידי נציגינו להסדיר זאת לאותו יום ובוצע תאום למועד אחר, להלן ליום ה- 19.5.08 מועד בו בפועל בוצעה ההתקנה.



על פי התיעוד ברשומותינו במועד התקנת הצלחת תואמה הגעת נציגנו הטכני לביצוע השרות לחיבור הלקוח לשירותינו ליום המחרת, לצערי גם בתאום זה חלה אי הבנה בביצוע התאום ובפועל נקלטה הזמנת השרות ליום ה- 22.5.08.



צר לי על העיכוב בהגעת הטכנאי לביצוע החיבור. ברור שנציגי yes מחויבים להודיע ללקוח על עיכוב זה ובאם הדבר לא נעשה אנו מעבירים את התנצלותנו הכנה .



לאור השתלשלות המקרה , ניתנה הטבה ע"י נציגנו הכוללת זיכוי כספי למינויו של הלקוח בסך 120 ש"ח, בנוסף הוחלט על ידנו לזכות את המנוי בגין המתנת סרק לטכנאי, בסך 128.33 ש"ח, בהתאם לקבוע במחירון החברה. זיכויים אלו יקוזז מן החיוב החודשי בחודש יוני 2008.



בנוסף העניקו נציגינו כמחווה שירותית הטבה הכוללת אפשרות להזמנת 9 סרטים ללא תשלום (סרטי DvdBox בלבד, לא כולל הזמנת סרטי ארוטיקה). מימוש ההטבה עד שלושה חודשים מיום עדכונה, עד ליום ה- 23.8.2008 .



שמחתי ללמוד כי ביום ה- 22.5.08 חובר הלקוח לשירותינו ואנו מאחלים לו ולבני ביתו צפייה מהנה בשידורינו ושרות ללא דופי בעתיד.



בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה