פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלום רב בשלישי נגמר החוזה שלי עם יס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב היוזמה 6 אזור תעשייה כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
התקשרתי שינתקו אותי אמרה לי הפקידה שאני מנותק
אחרי כמה ימים אני מתקשר שוב מודיעים לי שאני עדיין מנוי
ולא מנותק ביקשתי שינתקו אותי אמרו שאני מנותק וישלחו לי
תופס החשכה עד היוןם לא נשלח לי תופס זה היה צריך להשלח תוך 3 ימים
עכשיו אני מתקשר שוב אומרים שיבואו ב28 ושהם שולחים עכשיו תופס החשכה
ועוד אמרו שאני צריך לשלם על החודש הזה מפני שלא שלחתי תופס החשכה
לא היה לי תופס החשכה לשלוח אז אך הם רוצים שאני ישלח?
אני דורש שיורידו את הדרישה לתשלום עבור חודש זה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
תודה על פנייתך מתאריך 25.05.2008. בנושא פנייתו של מר יודקובסקי בעקבות תהליך הפסקת ההתקשרות עם חברת yes - מר יודקובסקי שוחח ב30.4.08 עם נציג ממוקד קשרי הלקוחות ובמעמד השיחה הוסבר על תעריף מסלול המשך התקשרותו עם החברה. ב01.05.08, יום לאחר מכן, ביקש להפסיק את ההתקשרות עם חברת yes. על אף העובדה כי טופס החשכת הערוצים החתום ע"י מר יודקובסקי התקבל ב17.06.08 במשרדנו, הוחלט לזכותו לפנים משורות הדין החל מה03.05.08, כ48 שעות מרגע פנייתו להפסקת ההתקשרות, בהתאם להסכם ההתקשרות בינו לבין yes, ועד רגע החשכת הערוצים ב17.06.08.
בברכה, חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה