חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
תודה על פנייתך מתאריך 25.05.2008. בנושא פנייתו של מר יודקובסקי בעקבות תהליך הפסקת ההתקשרות עם חברת yes - מר יודקובסקי שוחח ב30.4.08 עם נציג ממוקד קשרי הלקוחות ובמעמד השיחה הוסבר על תעריף מסלול המשך התקשרותו עם החברה. ב01.05.08, יום לאחר מכן, ביקש להפסיק את ההתקשרות עם חברת yes. על אף העובדה כי טופס החשכת הערוצים החתום ע"י מר יודקובסקי התקבל ב17.06.08 במשרדנו, הוחלט לזכותו לפנים משורות הדין החל מה03.05.08, כ48 שעות מרגע פנייתו להפסקת ההתקשרות, בהתאם להסכם ההתקשרות בינו לבין yes, ועד רגע החשכת הערוצים ב17.06.08.
בברכה, חברת yes |
פתרון: |
|
|