פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טכני מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי 4 ממירי יס בבית כאשר באופן רציף פעם בחודש מגיעים טכנאים פותרים את הבעיה למשך תקופה קצרה והיא חוזרת על עצמה כבר פעמיים נשארנו בשישישבת ללא טלוויזיה ובאופן קבוע חלק מהערוצים בחלק מהממירים מורים על תקלה 30 כשאנו משלמים באופן קבוע על כלל החבילות היום שוחחתי עם אורית מצוות רועי והמעט שהיא יכלה לעשות זה לגלות קצת רגישות אבל גם זה לא נעשה והיא נמנעה מלמסור לי את שם המנכ"ל או מנהלת פניות הציבור על מנת שאוכל להעלות בפניהם את תסכולי בכתב, אני איש טכני בעצמי ויודע שאין אפס תקלות ואני מניח שהממירים והצלחות של יס הם לא נאס"א ואם בנאס"א אפשר לפתור תקלות גם ביס אפשר השאלה עד כמה רוצים ,אם אתם לא מסוגלים לפתור את התקלה לפחות תאמרו על מנת שנידע לקבל החלטות ובנוסף חשוב לי לדעת האם המנכ"ל או מנהל פניות הציבור יושבים על האולימפוס (עד כדי כך שאורית נמנעת מלמסור את שמם) ולא ניתן לפנות אליהם?
פתרון תקלות חוזרות על עצמן או התנתקות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 11.6.08, בהמשך לפנייתה של הגב' מזל בנושא תקלות צפייה אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתה.



צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה הגב' הוד בפנייתה ועל אי הנוחות עקב תקלת הצפייה.



אבקש לעדכנך כי נערכה בדיקה מקיפה בנושא למול הגורמים הרלוונטיים לרבות האחראים על המערך הטכני בחברתנו.



מבדיקה ברשומות המנוי, במהלך עשרת החודשים האחרונים היו 3 פניות ל yes בנושא תקלות צפייה. פנייה אחת בחודש אפריל 08 ושתי פניות בחודש מאי 08.



חשוב להדגיש כי כל קריאת שירות שהועברה על ידי הגב' הוד לנציגינו במוקד שרות הלקוחות טופלה על הצד הטוב והמקצועי ביותר על מנת להעניק לה שירות הולם. וזאת תוך ביצוע בדיקה מקיפה לתקלות המתרחשות בביתה על מנת לאפיין את התקלה ובאם התקלה הנה תקלת לקוח או תקלת בניין ותאום שרות טכני בביתה.



אופן הטיפול בפניות היה ללא דופי, כל קריאה טופלה לגופה במלוא תשומת הלב ונשלח טכנאי שרות לאיתור התקלה , נציגינו הטכניים עשו את מירב המאמצים לפתרון התקלה ופתרו אותה וגם בוצע זיכוי כספי בגין ימי צפייה בהם הייתה תקלה.



תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מיידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.



בהקשר זה יצוין, כי החברה מעסיקה מטעמה רק טכנאים מקצועיים, מיומנים ומוסמכים לביצוע השרות הטכני, לעיתים איתור התקלה ותיקונה מתארך מעבר למשוער או לצפוי וכרוך בהזמנת צוות ייחודי לפתרון התקלה.



במידה וחוזרת תקלת צפייה בביתה של הגב' הוד היא מוזמנת לפנות לנציגינו ולציין כי אותה תקלה חוזרת בתדירות של אחת לחודש בחודשים האחרונים ונציגינו יזמנו בדיקת מנהל אזור טכני או נציג טכני בכיר.





בברכה,

.

חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה