פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטיית לקוח נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
26/5/2008

לכבוד נציג תלונות הציבור !!!

בחודש אפריל הסתיימה החבילה שלי,נציג קשרי לקוחות הציע לי את החבילה הבאה:
יס מקס+ערוץ לוגי+אינטרנט ב270 ₪ ל 3 שנים !!!!!
אנא הקשיבו לשיחה המוקלטת לא נאמר בה שהאינטרנט הוא רק לשנה !!!!!!

בחודש מאי חוייבתי על התקנת יס מקס (למרות שטרם הותקן יס מקס בביתי !!!) להפתעתי ראיתי כי חברת בזק חייבה אותי עבור שרות האינטרנט.

ב9/5 התקשרתי לחברת יס לברר את עניין תשלום האינטרנט , הנציגה נעמה ראתה כי אכן מסיבה כל שהיא לא עודכן השרות של האינטרנט והיא תתקן את הטעות, בנוסף נאמר לי על ידי נעמה שאני יכולה לשלוח את החשבונית של בזק ולקבל החזר על התשלום (שוב האזינו לשיחה !!!)


לתדהמתי הרבה ראיתי 25/5 כי בזק שוב חייבה אותי על שרות האינטרנט: התקשרתי שוב ליס שם העבירו אותי למחלקת האינטרנט בה נאמר לי כי למעשה מדובר בשתי חבילות שונות וחבילת האינטרנט היא רק לשנה.
מאחר וזעמי ניכר באפי על העובדה כי זרו עיני בחול וכי החילה שחוייבתי בה לא זהה לחבילה שהבטיחו לי בטלפון ו/או לא טרחו לציין את העובדה שהאינטרנט רק לשנה !!!

ביקשתי לעבור למחלקת קשרי לקוחות- שם זכיתי לשרותה "האדיב" של שני.
שני נתנה לי תשובות סותרות :

טענה שהתקשרתי ב9/5 שם נאמר לי שהאינטרנט תלוי ביס מקס,ומאחר ועדיין אין לי יס מקס האינטרנט לא נכנס לתוקף.
ביקשתי לבטל את החבילה והאינטרנט, מסתבר שאי אפשר מאחר ושרות האינטרנט נכנס לתוקף ב11/5.
אבל הסברתי כי עדיין אין לי יס מקס (ההתקנה נקבעה ל2/6)

לטענתה אני אישרתי לגבות כסף לאינטרנט בשיחה עם נעמה ב9/5
הדבר היחידי !!!!! שאני אישרתי זה להשאיר את החיוב של ההתקנה של יס מקס !!!
שוב האזינו לשיחה !!!!

אני התעקשתי שיבטלו לי את החבילה והאינטרנט כי זו לא החבילה לה הסכמתי , שני התעקשה שאי אפשר ובשלב מסוים שאלה אותי אם אני סתומה שלא מבינה !!! וסירבה למסור לי את שמה המלא

אני דורשת שתבטלו לי את החבילה ללא תשלומי קנס , אם יש צורך אני אפנה לבית משפט לתביעות קטנות


חבל שכך נראה שימור הלקוחות שלכם!
לקוחה נאמנה משנת 2001
שרון הירש
תז 027781228

עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 11.6.08, בהמשך לפנייתה של הגב' שרון אליכם מיום ה- 26.5.08 בנושא מבצע אשר היה מעודכן במינויה.



ברצוני לציין כי ביום ה-26.5.08 התקבלה במשרדנו פנייה זהה באופן ישיר ע"י הגב' הירש.



פנייתה נבדקה בקפידה ותשובה וטופלה ע"י נציגינו למולה ביום ה-27.5.08, פנייתה נענתה עם התייחסות לכל אחת מטענותיה בצורה מפורטת ויסודית לרבות הסבר תנאי המבצע אשר היה קיים במנוי וסכום לגבי עידכון מבצע חדש.



אנו מקווים שפנייתה טופלה לשביעות רצונה.





בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה