פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני חצי שנה, עברתי לגור עם בן זוגי. לשנינו היה מנוי על ייס. מאז אנחנו נתונים לסיוט מתמשך: חברת ייס מסרבת להכיר בזוג גברים שחיים יחד ולבטל את אחד המנוייים! בהתחלה סיכמנו שכדי שלא אשלם פיצוי לייס, אקפיא את המנוי ובסוף ההקפאה אבטל אותו. אבל הם לא נותנים לי!
בינתיים, בא נציג חברה בנובמבר, הקפיא את המנוי של בן זוגי, לא לפני שהוא החליף בין הממירים הישנים לחדשים בהבטחה שיבואו בעוד חצי שנה לאסוף את הממירים ואז יאספו את הישנים - הערב היה טכנאי, שהגיע באיחור של שעה וחצי מעבר לטווח שהובטח, עם ממיר קלוקל, ובמקום לאסוף את הממירים, הוא אסף את הישנים.

כרגע אין לנו טלוויזיה, אחראי האזור עזב בטריקת דלת, נציגת השירות ורד מצוות דנה מנעה שיחה עם נציג בכיר, כך גם ירון מצוות דנה.

למה להישאר בייס תזכירו לי? המוצר קלוקל - הביאו לנו ממיר HD שלא עובד בכלל... ובכל תל אביב לא היה טכנאי שיביא אחר ... השירות קלוקל - הנציגים חוצפנים ונוטים לשקר...והיחס גם. אז שוב, תזכירו למה להישאר בייס?

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 11.6.08, בהמשך לפנייתו של מר יאיר מיום ה- 27.5.08 בנושא התנהלות בעת מעבר דירה , העברת המנוי וניתוק מנוי אחד מתוך שניים קיימים.



מבדיקה ברשומות המנוי , פניותיו של מר קדר בנושא שלעיל טופלו ע"י נציגינו לרבות סיכום לגבי המשך התקשרות מול חברתנו ועלות חודשית למבצע חדש לשירותי הצפייה כולל הוספת מכשיר HD ומכשיר yesMax במנוי על שם מר גידי יונה .



המנוי הוסב למבצע חדש ביום ה-28.5.08 והציוד הנוסף הותקן בצורה תקינה ביום ה-30.5.08, בכך נסגר הטיפול בפנייתו של מר קדר ובן זוגו.



בברכה,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה