פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק בפנים רק בגלל שהחלטתי שההצעה שקבלתי לא אטרקטיבית נושא התלונה:
הלר עידו שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
? ניתוק בפנים מובטחYES מחדש חוזה עם


שלום רב

שמי עידו הלר ת.ז 200015295 גר בראשון לציון ברחוב גרינשפן הרשל 13 .
ברשותי שלושה מנויים בחברת יס שמסתכמים בכשבעה ממירים.
בתאריך 4/6/08 בשעה 13:27 התקשרה הנציגה "חן" ויידעה אותי שהמבצע עומד להסתיים
והיא מתקשרת על מנת להכניס אותי למבצע אחר כדי שלא אשלם מחיר מחירון .
שמעתי את הצעתה ומאחר והמחיר היה גבוה וחשתי בהרעת תנאים בקשתי בנימוס לנתק את
המנוי בהקדם.
ענתה לי הנציגה : "אין בעיה , תמתין איתי על הקו בבקשה" ומיד נתקה את השיחה .
כשראיתי שהנציגה לא חוזרת אליי כשבע דקות לערך , מיהרתי להתקשר לשירות הלקוחות על מנת לבצע את פעולת הניתוק.
לשיחת הטלפון ענתה הנציגה "תאיר" שנתנה לי שירות מעולה ואדיבות יוצאת מהכלל.
הסברתי לה את שקרה והועברתי על ידה לנציג "עודד" ממחלקת קשרי לקוחות שגם הוא נחמד מאוד ואדם קשוב.
בשניות הראשונות של השיחה עם עודד התקשרה חן מאותו המספר שהתקשרה 11 דק' קודם לכן ואז הבנתי שהנציגה הקודמת עדכנה אותה שלקוח מתלונן על שניתקה לו בפרצוף.
לא עניתי לשיחת הטלפון מאחר והיה ברור לי שהדבר היחיד שאשמע ממנה הוא שלא היה בכוונתה לנתק לי את השיחה אבל העובדה לכך מבחינתי היא שאפילו אחרי שנותקה השיחה עם חן לא היה צלצול נוסף עד שדברתי עם נציגה אחרת על הנושא.
לצערי עודד רק התנצל על הניתוק בפנים שחן ביצעה בי ולא היה באפשרותו לתת מבצע אטרקטיבי על מנת להמשיך את השימוש במוצרו.
בקשתי ממנו לתאם את ניתוק המנוי ואז נאמר לי שהחוזה תקף לעוד כשלושה חודשים כמעט בעוד אני שמעתי מחן שהחוזה מסתיים ממש עכשיו.
הכעיס אותי גם שאני הוא זה שצריך להתקשר אליהם בעוד כמה חודשים על מנת להשלים את פעולת הניתוק
.
בקיצור ולעניין חשוב לי שהציבור יידע שברגע שהוא לא ממשיך את "הרומן" עם חברת יס , סביר להניח שיקבל ניתוק בפנים ויאלץ לרדוף הוא אחרי המחלקה שמבצעת ניתוקים מאחר ונציג שלא רואה אפשרות להרוויח ממך לא ייתן לך שירות הפוך ממה שהתקשר להציע.

*הנני פגוע מהמקרה.

*מצטער על כך שהחברה לא יודעת להעריך לקוח טוב ולפנק אותו במסלולים מיוחדים ושיפור תנאיו.


לברורים נוספים והתייעצות צרו עימי קשר ל 052-3691141 / 0508691141
עלבון סוג הנזק :
הוזלה משמעותית במחיר ופיצוי על השירות של חן פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום 24.6.08, בהמשך לפנייתו של מר עידו בנושא יחס בלתי הולם שקיבל מנציגתנו אבקש להשיב ולהתייחס לנושא הנדון בפנייתו.



ראשית ברצוני לציין כי מר הלר פנה ל yes בפנייה זהה באמצעות דו"ח שרות ונענה.



yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות , כפי שעולה מפנייתו של מר הלר לרבות שיחתו עם נציגתנו ואי הנוחות באם נגרמה לו . תוכן פנייתו הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת הפנייה ולמנהלה הישיר של הנציגה.

אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצל מר עינב בנושא השרות ללקוח.



אוכל להבטיח כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.



מבדיקה שערכתי, נציגתנו פנתה טלפונית אל מר הלר חודשיים לפני תום תקופת המבצע אשר מעודכן במנוי, פנייה זו הנה במסגרת פרויקט מיוחד וחדש הקיים ב yes לפיו נציגינו פונים ללקוחות טרם סיום מבצעים לאזכר באשר לסיום מבצע ולתת פרטים על מבצעי המשך הקיימים באותה עת, בדרך כלל הודעה אלקטרונית על תום תקופת המבצע נשלחת לממיר בבית הלקוח כשבועיים לפני תום המבצע ואחריות המעקב לתום התקופה מוטלת על הלקוח.



אני מקווה שבתום תקופת המבצע של מר הלר הוא יחליט להמשיך ולהימנות על שירותינו למרות תחושתו אותה העביר בהרחבה בפנייתו.



נשמח לעמוד לשרותך בכל עת.



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה