פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב למרות בקשה לניתוק + ביטול זיכוי שהובטח לי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במרץ 2008 נגמרה לי תקופת ההתחייבות ביס. היות ובקרוב עוזבת לחו"ל ביקשתי לא להתחייב ולסכם מחיר חדש. הובטח לי (בסוף מרץ 2008) שהמחיר יעלה ב-10 ש"ח לחודשיים (כלומר מ-215 ל-225) כתשלום נוסף על אי ההתחייבות. לאחר חודש שבו שילמתי 225 לפי ההבטחה קפץ המחיר ל-267 ש"ח! כשהתקשרתי נאמר לי שהטעו אותי ושאזוכה בהפרש. היות שלא הגענו לעמק השווה לגבי המחיר החדש (לא הסכימו להמשיך עם 225) ביקשתי להתנתק. המוקדנית הסכימה (לאחר שכנועים), ביקשה 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי ותו לא. חיכיתי וחיכיתי ואין ניתוק. ב-27/5/08 ראיתי שוב חיוב ויזה בסך 267!!! ש"ח. כשהתקשרתי נאמר לי ששרות הלקוחות לא אישר את הזיכוי וגם - ניסו להשיג אותי בטלפון כדי לשלוח נציג לניתוק ולא הצליחו!!! אף אחד לא אמר לי שאמור להגיע נציג, לא השאירו הודעה כך שלא יכולתי לדעת שמחפשים אותי! ביקשתי להתנתק ומיד. עברו מאז עוד 4 ימים ועדיין "לא משיגים" אותי. בקיצור, ממשיכים לחייב את הכרטיס ולא שולחים נציג. זוהי חוצפה שאין כדוגמתה! נציג השרות ענה באדישות ולא הסכים להעבירני לאחראי בתואנה שהוא האחראי. חוצפה, ביזיון. החברה הזו לא תיגע לי יותר לעולם בכרטיס האשראי!
עוגמת נפש, עלבון!! סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 24.6.08, בהמשך לפנייתו של הגב' אפרת בנושא עיכוב תהליך לסיום ההתקשרות מול חברתנו ומידע שגוי בנושא הארכת מבצע, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

מבדיקה ברישומי המנוי, ביום ה-1.4.08 בשיחה מול נציגתנו נמסר ללקוחה כי ניתן להאריך את המבצע אשר היה מעודכן במינויה בתוספת עלות בסך 10 ש"ח לחודש בלבד ללא כל התחייבות הלקוח לחברתנו, אפשרות זו הייתה קיימת בעת זו בחלק מהמבצעים כחלק מפרויקט ייחודי להארכות מבצעים באופן אוטומטי. לצערי נציגתנו טעתה בתום לב ובמבצע אשר היה מעודכן במינויה של הגב' חלף לא ניתנה אפשרות זו.

אי לכך החל מיום ה-1.4.08 חוייב מינויה בגין שירותי הציפייה ולאור תום תקופת מבצע על פי מחיר המחירון הרשמי של yes.

מבדיקה מקיפה שנערכה ברשומות המנוי עולה כי ביום ה- 5.5.08 התקבלה במשרדנו פנייתה הסופית של הגב' חלף בבקשה לסיום ההתקשרות מול חברתנו.



על פי נוהלי החברה עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה ובכפוף לקבלת טופס בקשת ניתוק חתום ע"י הלקוח ולתאם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוח.



בפועל הוסרו שירותי הצפייה מהמנוי לרבות החיוב בגינם ביום ה-1.7.08 ותואם מועד לאיסוף ציוד הקצה ליום ה-7.7.08.



חשבונה של הגב' חלף יזוכה בעלות חיובי צפייה בגין התקופה החל מ-48 שעות לאחר בקשת הניתוק הסופית, להלן מיום ה 7.5.08 ועד למועד הסרת שירותי הצפייה ביום ה- 1.7.08 .



בנוסף יבוצע זיכוי בגין הפרשי המחיר לחיוב במנוי החל מיום ה-1.4.08 ועד למועד הפסקת החיוב ב-7.5.08 בין מחיר המחירון לשירותי הצפייה לבין מחיר שהובטח ע"י נציגתנו בסך 225 ש"ח לחודש.



אנו מודים לגב' מטו-שושני על פנייתה, מתנצלים על העיכוב בתהליך ומקווים כי בעתיד תיבחר לשוב ולהימנות עם קהל לקוחותינו.





בברכה ,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה