פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגדלת תשלום חודשי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
כפר שלם לא 47 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
ליפני שלושה חודשים היתקשרנו להוסיף ממיר נישלח נציג והחתים אותי על תופס ואמר שנקבל מכשיר+8 שלתים חדשים ,ועד עכשיו לא קיבלנו כלום. לתדהמתנו , החשבון החודשי הוכפל,מ350 ש"ח ל690 ש"ח ההינו בהלם מהחשבון היתקשרנו לנציג שטיפל בנו עשרות טלפונים ,וכל פעם שענה אמר שאין לא זמן ,וככה זה נמשך חודשיים אנו רוצים מענה מיידי למה שקרה, ולא ,נינקוט במהלך מישפטי.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
ראשית ברצוני להודות למר נתן על שהקדיש מזמנו להעלות על הכתב את טענותיו, אשר מהן עולה כי חברת yes נהגה שלא בהתאם לציפיותיו.

בהמשך לפנייתך ולאחר בדיקה , ביום 17.03.08 לאחר ביקור של טכנאי מטעמינו בביתו של הלקוח , מנוייו של מר נתן הועבר למסלול מנוי עסקי. וזאת עקב מספר מנויים שנמצאו על ידי נציגנו בביקור בביתו של הלקוח (חלוקת הממירים בין יחידות הדיור השונות הקיימות במקום)

הנושא הוסבר על ידי נציג החברה למר נתן ובנו, ובהתאם לכך נחתם הסכם חדש .

כמו כן, הוצעו ללקוח מספר אפשרויות להמשך ההתקשרות: להעביר את מנוייו למסלול עסקי ותוספת תשלום מוזלת, לפתוח מספר מנויים או להפסיק את התקשרותו עם חברתנו.

לאור האמור חברתנו פעלה כדין ובהתאם להסכם ההתקשרות בין yes ללקוחותיה.

בידי הלקוח האפשרות לחלק כל יחידה למנוי בפני עצמה, ליהנות מתנאי מבצע מנוי עסקי או להפסיק התקשרותו עם yes.

אשמח לעמוד לשרותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה