פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביעת תשלום על אף התנתקות מכבלים. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני העברתי את אבי, קשיש ניצול שואה סיעודי, המתגורר עם מטפלת בשכירות באשדוד, מחיבור ליס ל HOT, במטרה להוזיל עלויות, אותן אני צריך לשלם, מכיוון שפנסיה של אבי בקושי מכסה את הוצאות הרבות הקשורות למצבו.
בHOT הודיעו על מעבר לקוח לחברת יס, אך אלה המשיכו לגבות תשלומים במשך חודש וחצי נוספים, כמובן במקביל לHOT. לאחר בירורים רבים התברר, שבYES
חשבו, שאני, זה שעדיין לקוח שלהם, בחרתי להתנתק לטענתם. בינתיים שילמתי לשתי החברות ואני חסר אונים.
כספי סוג הנזק :
לחייב את חברת יס להחזיר כסף, אשר גבוע לאחר חיבורו של אבי לHOT. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 11.6.08, בהמשך לפניית של מר מנדל בנושא סיום ההתקשרות מול חברתנו במנוי של אביו מר יונה יאסקין מאשדוד, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

מבדיקה מקיפה שנערכה ברשומות המנוי ביום ה-6.1.08 התקבלה במשרדנו פנייתו הסופית של מר יאסקין או מי מטעמו בבקשה לסיים את התקשרותו מול yes.



על פי נוהלי החברה עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 48 שעות ממועד הבקשה ולתאם מועד לאיסוף ציוד הקצה מבית הלקוח.



אציין כי בכפוף להסכם ההתקשרות שנחתם ואושר על ידי מר יאסקין או מי מטעמו במועד הצטרפותו לשירותנו , עם סיום ההתקשרות עליו לחתום על טופס על טופס בקשת ניתוק והסרת השירותים כדי לא להיות מחויב וכן להשיב לרשותנו את ציוד הקצה שנמצא ברשותו (סעיף 10 ג).

טופס בקשת הניתוק אושר בחתימת הלקוח והתקבל במשרדנו ביום ה-21.1.08, במועד זה הוסרו שירותי הצפייה לרבות החיוב בגינם מיידית.



למרות האמור לעיל, מתוך רצון להיטיב עם הלקוח הוחלט כי לפנים משורת הדין חשבונו יזוכה בעלות חיובי צפייה בגין התקופה החל מ-48 שעות לאחר בקשת הניתוק הסופית, להלן מיום ה 8.1.08 ועד למועד הסרת שירותי הצפייה ביום ה- 21.1.08 .



כל דרישה נוספת לזיכוי בגין חיוב שירותי הצפייה יש להעביר לחברת הכבלים.







בברכה ,



חברת yes
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה